کد خبر : 10021
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 6:31

۷۹۱ پروژه اجتماعی درمناطق نفتخیز و سیل‎زده درحال اجراست

مسعود کرباسیان بیان کرد:  از ۷۹۱ پروژه ، ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ آموزشی، ۱۳۷ ورزشی، ۱۲۲ بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه، تعریف شده است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۷۹۱ پروژه از سوی این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفتخیز

مسعود کرباسیان بیان کرد:  از ۷۹۱ پروژه ، ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ آموزشی، ۱۳۷ ورزشی، ۱۲۲ بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه، تعریف شده است.

IMG 20190824 105325 300x207 ۷۹۱ پروژه اجتماعی درمناطق نفتخیز و سیل‎زده درحال اجراست

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۷۹۱ پروژه از سوی این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفتخیز و سیل‌زده تعریف شده و درحال اجراست که از این تعداد ۴۱۶ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده است.

وی افزود:میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن ۷۹۱ پروژه شرکت ملی نفت ایران در مناطق نفتخیز و سیل زده، بیش از ۱۰ هزار و ۷۶ میلیارد ریال برآورد شده که تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال  هزینه شده است.

کرباسیان ادامه داد: ساکنان مناطق نفتخیز مردمانی صبور، با وسعت نظری بلند و ستودنی هستند که سختی زیست در مناطق صنعتی نفتی را به جان خریده اند و برای آبادانی این سرزمین در صنعت نفت ایران با نهایت سخاوت حضور دارند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: مردم ساکن در مناطق نفتخیز به سبب حضور گسترده تاسیسات نفتی از برخی مزیت های طبیعی و زیست محیطی محروم بوده و شرکت ملی نفت ایران تلاش کرده کمی از سختی که بر این مردم می گذرد را با برخی اقدامات در حوزه مسئولیت اجتماعی جبران کند.

وی بیان کرد: بخشی از پروژه های شرکت ملی نفت ایران در حوزه تامین نیازهای رفاهی، آموزشی و فرهنگی ساکنان مناطق نفتخیز به ثمر نشسته ، و کمک های شرکت ملی نفت ایران به مردم زخم خورده از سیل نیز آغاز شده است.

کرباسیان گفت: امیدواریم با یاری خداوند و با همراهی تمام نهادهای مسئول هر چه زودتر شاهد آبادانی و بازسازی مناطق سیل زده باشیم و همزمان هم امکاناتی در شان مردم مناطق نفتخیز را در اختیار آنها قرار دهیم.

مردم ساکن در جوار تاسیسات و لوله های نفت و گاز در خوزستان معتقدند: سهم آنها از نفت تنها آلودگی زیست محیطی و هر از چند گاه تبعات ناشی از حوادثی مثل انفجار لوله های نفت و گاز است.

خوزستان با وجود میدان های عظیم نفت وگاز از جمله میدان نفتی اهواز، نفت و گاز آغاجاری، میدان یادآوران، یاران ، آزادگان ، آغاجاری، و مخازن بنگستان، آسماری ، خامی و… نقش مهمی در تولید و صادارت این فرآورده ها  دارد./ایرنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.