صفحه یا مطلب مورد نظر شما یافت نشد.

404
اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در خوزتاب بخوانید؛

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در جلسه بررسی آخرین وضعیت تولید ضمن تقدير از تلاش ها و زحمات مجموعه معاونت تولید و کلیه مدیران و كاركنان این شرکت ، بر لزوم ارتقا ظرفیت های تولید و رفع موانع عملياتي در شرکت در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله ) و اهداف سهامداران و شرکت تاکید نمود.

IMG 20240415 172836 479 كمیته ویژه تحقق فرمان سال در شركت لوله سازی اهواز ایجاد شود

مهندس دانیاری با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته ویژه تحقق فرمان سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم » ذیل کمیته هماهنگی تولید بر اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های بالقوه تاکید نمود و اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب تولید ، رفع مشکلات موجود ، بازنگری فرایندهای کاری با رویکرد تعالی سازمانی و تاکید بر ارزیابی ، پایش و ارتقا ضرایب بهره وری از اولویت‌های شرکت در سال جدید می‌باشد.

مهندس دانیاری با اشاره به اینکه از اجرای آخرین طرح توسعه در شرکت لوله سازی اهواز سال‌های زیادی گذشته بر توسعه شرکت در سال جاری تاکید نموده و گفت : مزیت رقابتی شرکت لوله سازی اهواز در مقایسه با سایر رقبا ، توانمندی فنی و مهارتی و کیفیت بالای محصولات در کنار مولفه های مشتری مداری و تحویل به موقع محصول و .. می‌باشد لذا اجرای طرح های توسعه با هدف تامین نیازهای مشتریان و تحقق اهداف درآمدی در شرکت بعد از سال‌ها وقفه انشاالله امسال اجرا خواهد شد .

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز بیان داشت: شرکت لوله سازی اهواز در ارتقا ظرفیت پوشش با راه اندازی کارخانه پوشش ۲ توسعه خواهیم داشت. همچنین ارتقا استانداردهای فنی کارخانه های ERW مبتنی بر الزامات استانداری وزارت نفت و راه اندازی کارخانه شماره ۱ بر اساس استاندارد IPS4 در دستور کار است .

مهندس دانیاری با اشاره به طرح انتقال و توسعه شرکت به محل جدید و عدم امکان انتقال خط کارخانه ۴ گفت : با توجه به میسر بودن انتقال سایر خطوط تولید به محل جدید و عدم امکان تحقق این انتقال در خط کارخانه ۴ لازم است معاونین تولید و مهندسی با قید فوریت در خصوص بررسی و ارزیابی خرید پلنت جدید جهت کارخانه ۴ اقدام و نتیجه را اعلام نمایند .

همچنین لازم است کمیته ای با مشارکت معاونین ذیربط در خصوص بررسی مدل های مالی تامین سرمایه جهت خرید پلنت جدید و سایر تجهیزات مستقر در ایستگاه های گلوگاه در کارخانه ها تشکیل و نتایج به بنده گزارش شود .

مهندس دانیاری بر تدوین دقیق ، کارشناسی و متقن طرح های توجیهی به عنوان مهم‌ترین عامل تصمیم سازی مدیران جهت تصمیم گیری نهایی تاکید کرد و گفت این امر باید با دقت و سرعت بیشتری پیش برود و طرح های مدون باید با ضریب دقت بالا امکان ارایه در سطوح بالای مدیریتی در کشور را دارا باشد .

IMG 20240415 172901 939 كمیته ویژه تحقق فرمان سال در شركت لوله سازی اهواز ایجاد شود

در ابتدای جلسه آقای مهندس غفاری معاونت محترم تولید گزارش جامعی از وضعیت تولید در سال ۱۴۰۲ و مقایسه آماری با سال ۱۴۰۱ ارایه داد. پس از ان روسای کل کارخانه ها به تفکیک حوزه‌های مسئولیتی ارایه گزارش دادند.