صفحه یا مطلب مورد نظر شما یافت نشد.

404
خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید؛

سید محسن موسوی زاده نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان دیدار کرد.

IMG 20240409 152152 194 دیدار نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز،کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی خود را یار دوازدهم مدیران و مسئولان دلسوز استان که به سود و حل مشکلات مردم کار میکنند میداند.

ایشون خاطر نشان کردند که با همت نمایندگان استان سعی در ایجاد دبیرخانه مشترک مجمع نمایندگان استان هستیم که هدف این از تشکیل این دبیرخانه این است که هر ماه به دعوت مجمع نمایندگان استان یک مدیر یا مسئولی نشست داشته باشند که سعی بر رفع موانع و اصلاح امور دستگاه‌هایی که با مردم ارتباط مستقیم دارند گذاشته شده که منجر به شناخت بیشتری از مطالبات و دقدقه های به حق مسئولین و مردم میباشد شود.

در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: عملکردتامین اجتماعی استان خوزستان با تلاش کارمندان زحمتکش و خدوم ، دارای رشد چشمگیر بوده وخدمت رسانی در حوزه درمان در سطح کشور رتبه دوم بعد از تهران را داراست.

عبدالرضا روشنی گفت: با تلاش همکاران ما در استان و تعامل کارفرمایان در پرداخت بموقع حق بیمه کارگران هیچ دیرکردی نباشد.

ایشان با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان اجباری این استان رشد قابل توجهی داشته و ۶۳ درصدی از جمعیت استان تحت پوشش خود قرار دهد.

 روشنی ادامه داد: در سطح استان ۸ بیمارستان و ۲۵ مرکز درمانی و ۳۶ شعبه تامین اجتماعی به شهروندان استان خوزستان خدمات کوتاه مدت و بلندمدت انجام میدهدو مردم شریف استان روزانه هزاران نفر از خدمات درمانی و بیمه ای بهره مند می شوند.

آقای روشنی در ادمه گفت: سازمان تأمین اجتماعی خدماتی چون هزینه ازدواج، هزینه سفر، غرامت ایام بیماری و بارداری، اروتز و پروتز به شهروندان استان ارائه کرده است.

وی افزود: ما انتظارمان از نمایندگان و مسئولان ارشد استان این است که مطالبات و معوقاتی که سازمان تأمین اجتماعی از سازمانها، ادارت ، شرکتها دارد با پیگیری این عزیزان وصول شود تا خدمت رسانی به شهروندان تسریع پیدا کند.