کد خبر : 11800
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 17:42

۳هزار قلم كالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل

شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب در راستاي كاهش وابستگي به خارج، فهرستي جديد شامل ۳هزار قلم كالاي پرمصرف عمليات توليد نفت را به سازندگان ايراني عرضه مي كند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب با اعلام اين خبر گفت: اين فهرست بخشي ديگر از كالاهاي اساسي نفت را شامل مي‌شود كه با لحاظ

شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب در راستاي كاهش وابستگي به خارج، فهرستي جديد شامل ۳هزار قلم كالاي پرمصرف عمليات توليد نفت را به سازندگان ايراني عرضه مي كند.

IMG 20191013 210621 063 300x218 3هزار قلم كالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل

جلسه هماهنگي برگزاری يازدهمين نمايشگاه نفت خوزستان


به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب با اعلام اين خبر گفت: اين فهرست بخشي ديگر از كالاهاي اساسي نفت را شامل مي‌شود كه با لحاظ نيازهاي عملياتي و درنظر گرفتن توجيه اقتصادي براي سفارش دهنده و سازنده تنظيم شده است.

مهندس احمد محمدي كه در جلسه شوراي سياستگذاري يازدهمين نمايشگاه ساخت تجهيزات صنعت نفت سخن مي گفت، با يادآوري نامگذاري هوشمندانه سال ۱۳۹۸ و رابطه آن با اهداف اين نمايشگاه افزود: موضوع حمايت از ساخت داخل و تأمين كالا از منابع داخلي، نياز اساسي كشور است كه ارتباطي مستقيم با استمرار توليد، بقاي صنعت و اهداف بلند خوداتكايي دارد.

وي با اشاره به جايگاه صنعت نفت و نقش آن در اقتصاد كشور، گفت : سرمايه گذاري در اين صنعت بويژه اگر منجر به ايجاد ارزش افزوده شود، عقلايي و دور انديشانه است.

مديرعامل بزرگترين توليدكننده نفت ايران با اشاره به ظرفيت و قابليت تبديل نمايشگاه تخصصي ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت به نمايشگاهي در ابعاد بين المللي گفت: از اين ظرفيت بالقوه بايد براي ايجاد پيوند بيشتر ميان صنعت، سازندگان و مراكز دانشگاهي و افزايش سهم ايران در بازار بزرگ كالاي نفت بهره جست.

احمدمحمدي با تأکید بر ضرورت هدفگذاري، برنامه‌ريزي و ترسيم چشم انداز اين نمايشگاه، تصريح كرد:

نمایشگاه ساخت تجیهزات صنعت نفت باید متضمن خلق تکنولوژی و صنعت و تامین کننده منافع کل کشور و استان خوزستان باشد.

وي ضمن دعوت از شركت‌هاي اكتشاف و توليد(E&P) مراكز پژوهشي و دانشگاهي و شركت­هاي دانش‌بنيان براي حضور در اين نمايشگاه و همراهي با سازندگان، يادآور شد: در چشم انداز آينده، هرگونه تحول و پيشرفتي در كار صنعت نفت منوط به همكاري و هماهنگي ميان اين گروه‌هاست.

نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان با حمايت مجموعه وزارت نفت و مشاركت بخش خصوصي از سوم تا ششم آذر ۱۳۹۸ در محل دايمي نمايشگاه­هاي بين المللي اهواز برگزار مي شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.