کد خبر : 23951
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 1:28

از حاج رضا کلاه کج تا حاج محسن کلاه کج/ شیخ محسن فردا به اتاق عمل میرود

  به گزارش ندای هفتکل، ظهر جمعه ۱۸ شهریورماه خودروی حامل همراهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به خوزستان سفر کرده بود در مسیر بازگشت از هفتکل به اهواز واژگون شد که در این حادثه حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ناحیه کتف ها دچار در رفتگی و یکی

 

به گزارش ندای هفتکل، ظهر جمعه ۱۸ شهریورماه خودروی حامل همراهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به خوزستان سفر کرده بود در مسیر بازگشت از هفتکل به اهواز واژگون شد که در این حادثه حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ناحیه کتف ها دچار در رفتگی و یکی از دنده های وی دچار شکستگی شده و همچنین ریه وی نیز آسیب دیده است.

 

روز بعد از آن، یعنی روز شنبه ۱۹ شهریورماه، واژگونی مینی بوس در جاده اهواز به غیزانیه ١٢ مصدوم برجای گذاشت که مصدومان این حادثه بسیجیان پایگاه شهید جمشیدی بودند که از سفر زیارتی مشهد مقدس بازگشته بودند.

 

این حادثه، وخیم‌ترین مصدوم آن حجت الاسلام محسن کلاه‌کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت شهرستان هفتکل بوده که از ناحیه سر بشدت آسیب دیده و همچنین دچار هموتراکس (جمع شدن خون یا مایع دور ریه) شده است.

 

شیخ محسن، این جوان نیکوکار و نیک اخلاق هم اکنون در بیمارستان گلستان اهواز تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و فردا دوشنبه برای تخله مایع دور ریه به اتاق عمل میرود و محتاج دعای خیر شما خواهد بود.

 

همچنین گفتنی است: حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرزند خلف حاج علی اصغر کلاه کج است که تا دهه ۷٠ در هفتکل (محله اسلام آباد) سکونت داشت و اکنون در اهواز ساکن می باشد.

 

پیگیری های ندای هفتکل حکایت از این دارد که حال عمومی حجت الاسلام رضا کلاه کج رضایت بخش گزارش شده و بزودی از بیمارستان مرخص خواهند شد و برای ادامه مداوا در منزل بستری می شوند.

 

پایگاه خبری ندای هفتکل برای همه بیماران علی الخصوص بیماران مدنظر شفائ عاجل آرزومند است.

 

گزارش از: علی عوض نژاد

negar 20220912 003303 0l1s از حاج رضا کلاه کج تا حاج محسن کلاه کج/ شیخ محسن فردا به اتاق عمل میرود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.