کد خبر : 9414
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 16:10

ماجرای فیلم علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد چه بود؟

به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد به گزارش رویداد ۲۴ ، یک

به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد
IMG 20190805 170202 339 300x155 ماجرای فیلم علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد چه بود؟

به گزارش رویداد ۲۴ ، یک کانال تلگرامی ضد انقلاب، فیلمی مبهم منتشر کرده است و مدعی شده این فیلم علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد و رابطه او با یک دختر جوان است. احمدی درباره این فیلم تا کنون سخنی نگفته است، با این حال یک سایت خبری محلی که از حامیان علی محمد احمدی به شمار می‌رود، جزئیاتی از این ماجرا نوشته است. صبح زاگرس از قول یک منبع آگاه نوشته است انتشار این فیلم به خاطر ایستادگی استاندار روی مواضع انقلابی بوده است.

یک منبع آگاه و نزدیک به استاندار سابق گفته علی محمد احمدی در مدتی که در یک سفر در تهران برای پیگیری امور در یک شرکت سرمایه گذاری حاضر می‌شود، با خانمی در آن شرکت آشنا می‌شود و این آشنایی در نهایت به ازدواج موقت او با این خانم منجر می‌شود و نهایتا خانه‌ای را برای آن خانم در تهران اجاره می‌کند.

این فرد که خود را از نزدیکان احمدی معرفی کرده، گفته یک سرویس جاسوسی مدت‌ها در کمین این قضایا بود و در نهایت یک روز با دادن پول به نگهبان مجتمع مسکونی که احمدی آن را موقتا اجاره کرده، در نبود احمدی که در یاسوج به سر می‌برده، اقدام به کارگزاری وسایل حرفه‌ای فیلمبرداری می‌کند و به این شکل احمدی در دام کسانی می‌افتد که خود را در پوشش یک شرکت قرار داده بودند. تقریبا سه روز پس از ضبط فیلم در بازه‌ای که احمدی در یاسوج حضور دارد، پیام‌های تهدید کننده‌ای به شکل ناشناس به شماره تلفن خصوصی او ارسال می‌شود و در نهایت فیلم رابطه جنسی او در یک سی دی برایش پست می‌شود.

این فرد مدعی شده که به احمدی گفته‌اند باید ویزای خروج از کشور بگیرد و به همراه خانواده مقیم کانادا شود و در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به صحبت کند اما چون احمدی نمی‌پذیرد، این فایل منتشر می‌شود.

علی محمد احمدی نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم بود که به شهریور ۹۶ به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود.

IMG 20190805 194606 017 300x196 ماجرای فیلم علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد چه بود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.