کد خبر : 27659
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1403 - 13:40

دیدار نماینده منتخب مردم در مجلس سید محسن موسوی زاده با خانواده شهید فرجوانی و ادای احترام به مقام شهدا

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب دنبال کنید

سید محسن موسوی زاده نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه آقای سعید عبیات برادر شهید و خبرنگار پايگاه خبری خوزتاب آقای احمد عبیات و آقای مهندس حزباوی از خانواده شهدا در دیدار با مادر و اعضای خانواده شهید فرجوانی از صبر و ایستادگی والدین این شهید والا مقام تجلیل کردند.

1008943145 89962195 دیدار نماینده منتخب مردم در مجلس سید محسن موسوی زاده با خانواده شهید فرجوانی و ادای احترام به مقام شهدا

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ دکتر سید محسن موسوی زاده با حضور در  منزل شهید فرجوانی در فضای گرم و صمیمی با خانواده این شهیدان گفت و گو و از آنان دلجویی کرد.
ایشان در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد و گفت: همه ما مدیون خون  شهدای عزیزمان هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.
وی طلب دعای خیر از مادر شهیدان برای عزت و سرافرازی کشورمان و موفقیت خادمان ملت ایران اظهار داشت: امروز نمایندگان ملت و دولت شبانه روز در تلاش هستند که شرایط کشور را بهبود ببخشند و در این راه بی تردید دعای خیر  والدین شهیدان می‌تواند راهگشا باشد.
در این دیدار مادر و خانواده شهید فرجوانی ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور نماینده منتخب مردم سید محسن موسوی زاده در منزل خویش ضمن تبریک موفقیت ایشان در انتخابات و این پیروزی را مرهون خدمات بی شائبه گذشته ایشان دانستند . در این دیدار همچنین نماینده مردم اهواز،کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی آمار بالای شهدای استان خوزستان را نشان دهنده ایمان و روحیه انقلابی مردم این استان دانست و گفت: در این انتخابات مردم به نمایندگان منتخب خود رای دادند که به عنوان نماینده گان محرومان و زجر کشیده ها نگاه میکنند و امید دارند که از آنها حمایت کنند.
درپایان آقای سعید عبیات به نمایندگی از خانواده معظم شهدا ضمن دعای خیر و شفای عاجل برای مادر شهید فرجوانی از حمایت‌های بی‌شائبه ایشان از مناطق محروم وکم بر خوردار تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.