کد خبر : 25795
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 12:27

حضور عشایر غیور خوزستان در راهپیمایی ۲۲بهمن

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

عشایر اهواز و سایر شهرهای خوزستان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند که پای انقلاب خود هستند.

15615368 660 حضور عشایر غیور خوزستان در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ در روزهایی که استکبار جهانی نقاب از چهره منفور خود برداشته و با فراخوان نیروهای خودفروخته و وطن فروش، خواب‌های غیر قابل تعبیری برای ایران اسلامی دیده است؛ عشایر و مردم  شهرهای استان خوزستان هم پای سایر مردم ایران در سراسر کشور، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری باشکوه در راهپیمایی این روز داشتند.

حضور باشکوه مردم اهواز از همه اقشار در راهپیمایی دشمن شکن پیروزی انقلاب اسلامی، پیام روشنی به کل دنیا به خصوص استکبار جهانی که دشمنی با ملت ایران را از همیشه علنی‌تر کرده است، داشت و مردم نشان دادند همواره و همیشه پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند و نقشه‌های شوم دشمن در برابر سد مستحکم اراده قاطع و پولادین ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی، محکوم به شکست است.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم مثل همه مقاطع حساس و تاریخی، مردم خوزستان در صحنه حضوری باشکوه داشتند و با شعارهای ضد آمریکایی و ضد استکباری خود، لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده این سرزمین انداختند.

حضور زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، دانشجو و دانش آموز و کارمند و بازاری، روحانیون و عشایر و بسیجیان و حتی اصولگرا و اصلاح طلب؛ نشان می‌دهد برای سربلندی این انقلاب همه اقشار در کنار هم هستند.

با وجود اینکه مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ آغاز شد ولی مردم خوزستان با شور و هیجان خاصی ساعت‌ها قبل از شروع مراسم با حضور خود، اشتیاق خود را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن امسال نشان دادند.

مردم اهواز راهپیمایی خود را میدان مولوی به سمت مصلای مهدیه اهواز در خیابان امام خمینی (ره) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کردند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده‌اند.

حضور مسئولان استان خوزستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه‌های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می‌رود.

حضور جوانان و نوجوانان اهوازی بر شور و شعف راهپیمایی روز ۲۲ بهمن این کلانشهر افزوده بود به طوری که بیشتر جمعیت شرکت کننده را کسانی تشکیل می‌دادند که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنیا نیامده بودند.

عبور راهپیمایان اهوازی از روی پل سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی (پل چهارم) که بر روی رودخانه کارون است جلوه‌ای ویژه به روز ۲۲ بهمن امسال داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.