کد خبر : 27532
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 15:43

پیروز واقعی انتخابات بهبهان وآغاجاری کسی نیست جز کیومرث باج (ایرانی منش)

خوزتاب، اخبار خوزستان

پیروز واقعی انتخابات بهبهان وآغاجاری کسی نیست جز کیومرث باج (ایرانی منش)

این روزها در حال تحلیل وبررسی یکی از مهمترین رقابت های انتخاباتی یعنی انتخاب نماینده مجلس برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس هستیم .انچه که همگان بر آن واقف هستند برنده واقعی انتخابات این دوره هست وآن هم کسی که در ماراتن انتخابات حضور ندارد .

کیورث باج که طبق گفتمان خودشان مظلوم ترین چهره سیاسی شهر دراین روزها ازایشان یادمیگردد میگردد. به اذعان تمام موافق و مخالفین ایشان برنده واقعی انتخابات این دوره هست

باج که درسالهای اخیر شهرت خویش را به ایرانی منش تغییر داده بود اما بدلیل قدمت نام خانوادگی باج همچنان با همان شهرت باج در اذهان مردم ماندگار شد..

انچه که باج را در این برهه از زمان پیروز کرد تصمیم عقلایی و اقدامی بی نظیر بعداز رد صلاحیت غیر منتظره دقایق اضافی ویا پایانی ایشان بوده است که نشان داد در کنار جوانی خویش چهره یک سیاستمداری کهنه کار و حرفه ای رااز خود بروز داده است . به هرحال اینکه ایشان در حالی که تیر رد صلاحیت کمرایشان را نشانه رفت اما دیدید که جقدر محکم ایستاد و به قانون تمکین کرد و دعوت به حضور ومشارکت نمود و همه هوادارانش را به انتخابی آزاد دعوت نمود و موضع بیطرفی خودش را اعلام نمود تا برای همیشه دراذهان مردم بعنوان مرد اخلاق انتخابات جای محمود رضا ضرغامی و ولی الله شجاع پوریان را در افکار عمومی بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.