کد خبر : 12006
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 - 22:59

قتل زن خائن و مرد غریبه در اتاق عروس/ برادرش شوهر اعتراف کرد

قتل زن خائن و مرد غریبه در اتاق عروس؛ برادر شوهر خشمگین عروس خانواده و یک مرد غریبه را با سلاح وینچستر به طرز هولناکی به قتل رساند و روز خونینی را در منطقه شطیط آبادان رقم زد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب عصر روز جمعه ۲۷مهرماه وقوع یک قتل فجیع در منطقه جرم خیز

قتل زن خائن و مرد غریبه در اتاق عروس؛ برادر شوهر خشمگین عروس خانواده و یک مرد غریبه را با سلاح وینچستر به طرز هولناکی به قتل رساند و روز خونینی را در منطقه شطیط آبادان رقم زد.

IMG 20191020 022218 141 300x300 قتل زن خائن و مرد غریبه در اتاق عروس/ برادرش شوهر اعتراف کرد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب عصر روز جمعه ۲۷مهرماه وقوع یک قتل فجیع در منطقه جرم خیز شطیط آبادان به کلانتری ۱۸ ذولفقاری گزارش شد.

پس از حضور ماموران پلیس در محل بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران تشخیص هویت در محل حاضر شدند تا بررسی های خود را انجام دهند. وضعیت صحنه قتل به این شکل بود که زن و مرد جوانی با سلاح وینچستر به طرز هولناکی از پای درآمده بودند.

بررسی های نخستین مشخص کرد که ۲ قربانی هیچ نسبتی بایکدیگر ندارند و از آنجایی که زن به قتل رسیده شوهردار است، سناریوی یک جنایت ناموسی نخستین فرضیه ای بود که کارآگاهان جنایی آبادان آن را مورد بررسی قرار دادند. اقدامات فنی ماموران ادامه داشت تا اینکه هویت قاتل مشخص شد.

شاهدان محمد ۲۸ ساله برادر شوهر زن کشته شده را دیده بودند که پس از شلیک چند گلوله با سلاح وینچستر از خانه برادرش سرارسیمه پا به فرار می گذارد.

به گزارش رکنا، در ادامه ماموران برای دستگیری قاتل دست به کار شدند و توانستند وی را که هیچ تلاشی برای فرار نکرده بود را دستگیر کنند.

قاتل در اعتراف نخست گفت: صبح زود به دریا رفته و بعد انجام کارهایم در حال بازگشت به خانه مان بودم که همسر برادرم را دیدم یک مرد جوان را با خود به خانه برد. آن لحظه خون به مغزم نرسید و تصمیم قتل مهسا و آن مرد غریبه را گرفتم. از خانه خودمان سلاح وینچستر را برداشته و به سمت خانه برادرم رفتم. هنگامی که در را باز کردم آنها را در وضعیت خوبی ندیدم و پس از کمی جدال لفظی به سمت هردوی آنها شلیک کردم و از آنجا متواری شدم.

اعتراف قاتل هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته و ابعاد دیگری از پرونده قتل زن و مرد ۳۰ ساله باید مورد بررسی قرار بگیرد./ رکنا حوادث

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.