کد خبر : 887
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 11:36

شکست سخت پرسپولیس برابر الریان در قطر

پرسپولیس در دوحه ، در روزی که ملی‌پوشانش با حضور کارلوس کی‌روش خیال‌شان راحت شد قرار نیست فرصت ملی پوشیدن را از دست بدهند، اسیر تیمی شدند که شالوده تیم‌ملی قطر در بازی سوم فروردین را تشکیل می‌داد. جواد خیابانی بیش از ۲۰۰ بار در طول ۹۰ دقیقه درباره تیم چند ملیتی الریان صحبت کرد.

پرسپولیس در دوحه ، در روزی که ملی‌پوشانش با حضور کارلوس کی‌روش خیال‌شان راحت شد قرار نیست فرصت ملی پوشیدن را از دست بدهند، اسیر تیمی شدند که شالوده تیم‌ملی قطر در بازی سوم فروردین را تشکیل می‌داد.

17 3 14 20587photo 2017 03 14 20 47 31 شکست سخت پرسپولیس برابر الریان در قطر

جواد خیابانی بیش از ۲۰۰ بار در طول ۹۰ دقیقه درباره تیم چند ملیتی الریان صحبت کرد. درباره تیمی که بازیکنانی میلیاردی دارد. حرف هایی که دیگر همه عادت به شنیدنش داریم. پرسپولیس اما برابر حریف قدرتمند قطری که روی نیمکتش مایکل لادروپ سرشناس را داشت ، درحالی که در همان ابتدای بازی با شوک خوبی آغاز کرد و خیلی زود توانست با طارمی به گل برسد. پاس سروش پشت دفاع الریان به طارمی رسید . شاید به همان تعداد دفعاتی که خیابانی درباره خارجی های الریان گفت ، تلویزیون هم صحنه گل طارمی را پخش کرد تا تصاویر دیگر در ورزشگاه را نشان ندهد. صحنه ای که البته خیلی بد انتخاب شده بود و همان صحنه ای بود که تلویزیون قطر می خواست بگوید گل طارمی در موقعیت آفساید بوده است! این گل مهدی را اما در ادامه تا به تا جواب داد و نیمه اول مسابقه با تساوی به پایان رسید. در نیمه دوم و در ۱۵ دقیقه پایانی اما شرایط برای پرسپولیس خوب پیش نرفت. یک پنالتی برای قطری ها و یک گل دیگر از تا به تا کار را سخت کرد.

پرسپولیس سراپا حمله بود و امید الریان به ضد حملات ، گارسیا بازیکن سرشناس لالیگایی سرانجام روی یکی از همین ضد حملات گل سوم را هم زد. الریان بازی را برد و ۶ امتیازی شد و حالا در صدر گروه است. پرسپولیس با این نتیجه رفت در جایگاه سوم گروهش قرار گرفت چون الهلال با تساوی در بازی با الوحده امارات ، ۵ امتیازی شد و الوحده فقط یک امتیاز دارد.

بازی الریان و پرسپولیس و جدال برانکو با ۸ ملی پوشش در برابر بازیکنان ملی پوش قطری ، ترس از بازی تیم ملی در برابر شاگردان فوساتی را زیاد می کند. آخرین بار کی روش دو گل در آزادی به قطر زده است . برای بازی برگشت دو تیم ، باید دید استراتژی تیم ملی چه خواهد بود و کی روش می تواند بار دیگر قطری ها را در این کشور شکست دهد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.