کد خبر : 24982
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 17:44

تجهیز بیمارستان‌های خوزستان به سرعت در حال انجام است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به طور کلی تجهیز بیمارستان‌های خوزستان به سرعت در حال انجام است تا نواقصی را که کرونا در طول دو سال گذشته ایجاد کرده، رفع و خدمات بهتری ارائه شود.

4143897 تجهیز بیمارستان‌های خوزستان به سرعت در حال انجام است

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمدحسین سرمست شوشتری بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به بحث تجهیزات سبک و سنگین بیمارستان‌های خوزستان اشاره کرد و افزود: با وجود افزایش قیمت دلار و با وجود مشکلات فراوان اما با هماهنگی‌های انجام شده در بخش تهیه تجهیزات سنگین بیمارستانی ورود کردیم که از آن جمله می‌توان به تهیه دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی (ره)، دستگاه سی تی اسکن شهرستان‌های رامهرمز و شوش، دستگاه ام آر آی شوش، اکوکاردیوگرافی، دستگاه کنترل بیماران دچار تشنج در بخش نورولوژی و دستگاه پیس میکر اشاره کرد.

وی ادامه داد: پیش پرداخت هزینه دستگاه پت اسکن توسط دانشگاه پرداخت شده و با اتخاذ تمهیدات مناسب در آینده، این دستگاه در خدمت حوزه سلامت و درمان استان قرار خواهد گرفت.

سرمست به تهیه دستگاه‌های ضروری بخش گوارش و گوش و حلق و بینی نیز اشاره کرد و گفت: با کمک وزارتخانه، بیمارستان محلی اندیکا تجهیز شد و بهره‌برداری موقت بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان نیز شروع شد؛ همچنین در حال حاضر در طول روزهای هفته به طور متناوب، پزشک متخصص در شهرستان اندیکا وجود داشته و دیالیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تجهیزات اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش و بیمارستان رامهرمز و تجهیز آی سی یو بیمارستان گلستان نیز بخشی از به‌کارگیری تجهیزات سنگین در حوزه سلامت و درمان جغرافیای دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

سرمست اظهار کرد: به طور کلی تجهیز بیمارستان‌های خوزستان به سرعت در حال انجام است تا نواقصی را که کرونا در طول دو سال گذشته ایجاد کرده، رفع و خدمات مطلوب‌تری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.