توضیحات جهانداری درخصوص مالکیت باشگاه استقلال

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: ما انتظار داریم که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای باشگاه بزرگی و شرایط را به صورتی مهیا کند که حرمت‌ها حفظ شود. ارسطو جهانداری  اظهار کرد: تقریبا دو هفته پیش بود که سرپرست سابق تیم، طی یک مصاحبه اعلام کرد که قصد دارد امتیاز باشگاه را خریداری کند. وقتی

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: ما انتظار داریم که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای باشگاه بزرگی و شرایط را به صورتی مهیا کند که حرمت‌ها حفظ شود.
67554 293 300x200 توضیحات جهانداری درخصوص مالکیت باشگاه استقلال
ارسطو جهانداری  اظهار کرد: تقریبا دو هفته پیش بود که سرپرست سابق تیم، طی یک مصاحبه اعلام کرد که قصد دارد امتیاز باشگاه را خریداری کند. وقتی جویای این موضوع شدیم، او اعلام کرد که یک دوست دارد که می‌خواهد امتیاز باشگاه را خریداری کند.

وی افزود: ما هم از آقای سلطانی خواستیم که با یکدیگر مذاکره‌ای در این زمینه داشته باشیم. او نیز گفت که دوستش می‌خواهد پیش از مذاکره رسمی، برگه قرارداد را ببیند و ما نیز قبول کردیم و برگه را برای او فرستادیم.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: سپس دیدیم که این شخص امروز و فردا می‌کند و وقتی از او خواستیم که تکلیف را مشخص کند، اعلام کرد که پنج بازیکن شرایط خوبی ندارند و قصد دارند که در نیم‌فصل امتیاز را خریداری کنند، البته ما هر چه از او خواستیم که دوستش را به ما معرفی کند، از این کار سر باز زد.

وی خاطرنشان‌کرد: ما به آقای سلطانی گفتیم اگر شما قصدتان این بود که در نیم‌فصل امتیاز باشگاه را بگیرید، پس چرا اکنون پا پیش گذاشتید و چنین مصاحبه‌ای را انجام دادید، زیرا که بازیکنان تحت تاثیر وعده او قرار گرفتند و چند روز هم در تمرینات شرکت نکردندو منتظرند که او امتیاز را خریداری و شرایط نغییر کند؛ در واقع با وعده این فرد، ‌بازیکنان تیم هوایی شدند.

جهانداری گفت: امیدواریم هر چه سریعتر یک نفر که مورد تایید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم باشد، امتیاز باشگاه را خریداری کند، چرا که شرایط من هم دیگر به صورتی نیست که بتوانم به کار ادامه دهم. به تازگی یکی از چشمانم تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دیگر چشمم نیز ماه آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ابتدای فصل شرایط خوبی داشتیم ولی در ادامه با اختلافاتی که بین آقای عیسی زاده و تعداد کمی از هواداران پیش آمد، عیسی زاده از ادامه همکاری انصراف داد و بعد هم با وعده آقای سلطانی مواجه شده‌ایم که تیم بیشتر به‌ هم ریخت. آقای سلطانی در برخی مصاحبه ها عنوان کرده که به تیم کمک داشته است که باید بگویم تاکنون یک ریال هم به ما کمک نکرده است. من حتی به او گفتم که با مدیرکل ورزش خوزستان صحبت کن و اگر شما را پذیرفت، تیم به شما واگذار می شود که هیچ اتفاقی نیفتاد.

مالک باشگاه استقلال اهواز با گله مندی از مدیرکل وزش و جوانان خوزستان، عنوان کرد:  ما انتظار داشتیم و داریم که آقای حیدری برای باشگاه بزرگی و شرایط را به صورتی مهیا کند که حرمت ها حفظ شود و در نهایت نیز بخش خصوصی راغب به سرمایه گذاری شود، نه این که به علت حواشی که تعدادی به وجود می آورند، کسی راغب به کمک به ورزش نباشد.

وی افزود: در گذشته تنها سیدشریف حسینی، نماینده سابق مردم اهواز بود که واقعا به باشگاه کمک می‌کرد و اکنون علی رغم جلسات متعددی که با یوسفی، نماینده مردم اهواز داشته ایم، هیچ کمکی به باشگاه نداشته و تنها قول داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.