کد خبر : 20855
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 1:06

آزادی یک زندانی محکوم به پرداخت دیه توسط عضو شورای حل اختلاف حمیدیه

قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه از پرداخت مبلغ محکومیت یک جوان ۲۴ ساله توسط یکی از اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان حمیدیه، یکی از اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان با پرداخت مبلغ محکومیت یک

قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه از پرداخت مبلغ محکومیت یک جوان ۲۴ ساله توسط یکی از اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان حمیدیه، یکی از اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان با پرداخت مبلغ محکومیت یک جوان ۲۴ ساله که به علت عجز از پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد موجبات آزادی ایشان از زندان را فراهم کرد.

یاسر فرج وند قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه در تشریح جزئیات پرونده افزود: یک جوان ۲۴ ساله به علت عجز از پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و با توجه به اینکه پرونده ایشان از سال ۱۳۹۴ با شکایت شاکی خصوصی در مرجع قضایی به جریان افتاده بود و از سال ۱۳۹۶ به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای این شهرستان ارجاع شده بود و جزو پرونده های مسن محسوب می شد با همت یکی از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان حمیدیه مختومه و موجبات آزادی یک جوان ۲۴ ساله متأهل از زندان فراهم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.