کد خبر : 25021
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 22:53

اشتغالزایی برای ۵ هزار نفر در خوزستان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان: با فعال شدن ۱۶۰ واحد تولیدی نیمه راکد در استان، برای ۵ هزار نفر اشتغالزایی شده است.

p18 01 اشتغالزایی برای ۵ هزار نفر در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ رضا فتوحی به فعال شدن ۱۶۰ واحد نیمه راکد تولیدی در خوزستان از ابتدای امسال تاکنون با حمایت‌های دولت فعال اشاره کرد و گفت: با بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولید، برای ۵ هزار نفر اشتغالزایی شد

وی با ابراز امیدواری برای فعال کردن شهرک‌های صنعتی استان با ظرفیت بالا، افزود: شهرک‌های صنعتی دزفول با بیش از ۹۰ درصد ظرفیت فعال هستند.

فتوحی با اشاره به نقش مهم دزفول در تولید و اشتغال در خوزستان، ادامه داد: یکی از کارگروه‌هایی که باعث رونق و توسعه تولید و ایجاد اشتغال در استان‌ها شده کارگروه ستاد تسهیل است و در این کارگروه پس از بررسی مشکلات، وظایف هر کدام از دستگاه‌ها، بانک‌های عامل، متقاضیان و همه نهاد‌های مرتبط مشخص می‌شود تا بتوانیم واحد‌های مشکل دار را به چرخه تولید بازگردانیم.

علی فرهمندپور، فرماندار ویژه دزفول گفت: بعضی شرکت‌ها در حوزه تسهیلات و برخی در حوزه مسائل زیرساختی مشکل داشتند که با حضور مدیرکل صمت، شهرک‌های صنعتی و معاونت‌های محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی مشکلات مطرح و بررسی شدند.

وی می‌گوید: تسهیلات برخی واحد‌ها در حال نهایی شدن است و تسهیلات برخی واحد‌های دیگر به علت نداشتن ضمانت مالی با مشکل مواجه شده که مسئولان استانی برای حل مشکلات قول مساعد دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.