کد خبر : 5323
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 17:17

عملیات احداث مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: پروژه احداث مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز پس از ۳ شبانه روز به پایان رسید و تردد خودروهای سبک و سنگین از هم اکنون به این شهرک میسر است. اخلاق محمدیان ” اظهار کرد: جاده دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: پروژه احداث مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز پس از ۳ شبانه روز به پایان رسید و تردد خودروهای سبک و سنگین از هم اکنون به این شهرک میسر است.

اخلاق محمدیان ” اظهار کرد: جاده دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از هفته گذشته به دلیل سرریز شدن سیلاب رودخانه کرخه در محور شوش- اندیمشک مسدود شد و عملیات احداث مسیر جایگزین برای دسترسی به این شهرک از طریق پیوند دادن ۵ دهانه پل ۱۰ تا ۱۵ متری طی مدت ۳ شبانه روز اجرا و به اتمام رسید.

محمدیان افزود: مسدود شدن مسیر تردد به شهرک باعث بروز مشکلاتی برای صنعتگران در زمینه ورود و خروج کالاها و مواد مورد نیاز برای تولید آنها شده بود که خوشبختانه این مشکل برطرف شد و تا زمان بازگشایی مجدد مسیر اصلی تردد به شهرک می توانند از مسیر جایگزین استفاده کنند.

به گزارش خوزتاب مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در پایان گفت: استان خوزستان دارای ۷۱ شهرک و ناحیه صنعتی است؛ در مرکز استان و اهواز ۵ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی در حال فعالیت هستند و شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز که محل استقرار ۱۸۶ واحد به بهره برداری رسیده است در ۱۰ کیلومتری محور ترانزیتی اهواز- شوش واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.