کد خبر : 24662
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 22:39

اصلاح اختلاف صندوق بازنشستگی کشوری با صندوق فولاد در برنامه هفتم دولت

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

در دیدار معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان با هیات صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد و شسبد مطرح شد:

فولاد خوزستان اصلاح اختلاف صندوق بازنشستگی کشوری با صندوق فولاد در برنامه هفتم دولترضایتمندی حداکثری با پیگیری حق پرداخت مطالبات مناطق جنگی را هدف اصلی خویش قرار داده‌ایم/ پشتیبانی از کارکنان هم در حین کار و هم پس از بازنشستگی اولویت اصلی است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛گروهی ۷ نفره به سرپرستی حامد افراسیابی معاون فنی و عملیاتی صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور و با حضور منصور هادی زاده مدیرعامل شرکت سلامت، بهداشت و صنعت و معدن نوین (شسبد) با استقبال محمد محسنی فر رئیس صندوق بازنشستگی منطقه خوزستان و سید احسان‌اله سالاری رئیس بیمه بازنشستگی شرکت فولاد خوزستان با عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی این شرکت دیدار نمودند.

معصومه صفاریان مدیر امور فنی بازنشستگان گفت: اگر بشود برای جبران ضرر کارکنان تازه بازنشسته شده، زمان بازنشستگی آن‌ها به تعویق بیفتد، در زمان جابجایی بیمه بازنشستگی، کارکنان متضرر نخواهد شد. ‌البته در برنامه هفتم، وزارتخانه در حال تدوین نظام یکپارچه سازی است و مقرر شده که اختلاف صندوق بازنشستگی کشوری با صندوق فولاد اصلاح شود.

منصور هادی زاده مدیرعامل شرکت سلامت، بهداشت و صنعت و معدن نوین(شسبد) گفت: از ابتدا یک شعار داشتیم و این شعار افزایش حقوق بازنشستگان است. در یک دیدگاه بازنشسته سرمایه ملی و فولادی ما می‌باشد. زمانی که قرار است ارائه خدمت نماییم، حفظ کرامت انسانی بسیار مهم است.

حامد افراسیابی معاون فنی و عملیاتی صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور گفت: اکثر قریب به اتفاق بازنشستگان، انتظار قرارداد با شسبد دارند. زیرا برون سپاری که در چند سال اخیر رخ داده، رضایت بازنشستگان را جلب ننموده است.

وی افزود: همه ما اینجا هستیم که به مطالبات بازنشستگان رسیدگی کنیم. از مهم ترین درخواست‌های بازنشستگان شرکت، پرداخت حق مطالبات مناطق جنگی می‌باشد.

وی پیشنهاد نمود: اگر بتوانیم با توجه به توانایی شرکت فولاد خوزستان کمکی به بازنشستگان کنیم، قدم خوبی برای آنان برداشته ایم.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در این جلسه گفت: بازنشستگان از شرکت جدا نیستند. بازنشستگان آینه تمام نمای آینده کارکنان شرکت می‌باشند.

وی افزود: در سالیان گذشته، تعداد بازنشستگان نسبت به شاغلان کمتر بوده اما در حال حاضر این جمعیت حدوداً سربه‌سر شده است. در سال جاری، دفتر صندوق حمایت و بازنشستگی، نوسازی شده و دفتر کانون نیز مورد حمایت شرکت قرار دارد.

تقوی با اشاره به انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به عنوان مرد سال فولاد کشور اظهار داشت: ارتباط کارکنان صندوق با بازنشستگان ارتباط خوبی بوده و به ارائه خدمت می‌پردازند؛ این ارتباط دو سویه و تکریم بازنشستگان همواره مورد تاکید مدیرعامل فولاد خوزستان بوده است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از حاضران، از هیات صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد و شسبد دعوت نمود تا برای نشست‌های آینده نیز به شهرستان اهواز سفر نموده و در جریان امور بازنشستگان قرار گیرند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، نشست یاد شده، روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس سه‌طبقه مرکزی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

گفتنی است، این هیات ضمن حضور در گلزار شهدای اهواز و یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند و در ادامه حضور خود در شهرستان اهواز با جمعی از خانواده معظم شهدا، بازنشستگان حادثه دیده و بیماران صعب العلاج دیدار نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.