کد خبر : 26145
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 22:56

امنیت پایدار امنیت متکی به مردم است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

وزیر اطلاعات در سفر به خوزستان اعلام کرد: امنیت ما متکی به مردم و امنیت متکی به مردم امنیتی پایدار است که در برابر نفوذ دشمن مقاوم است و در کشورمان اقوام و مذاهب و طوایف مختلف بستر ساز این امنیت هستند

4408934 امنیت پایدار امنیت متکی به مردم است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب عصر امروز شنبه در نشست شورای تأمین استان خوزستان با اشاره به اینکه: مردم برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه ایثار کردند، گفت: پاسداران با تاسی از حضرت امام حسین (ع) همواره نگهبان انقلاب و اسلام بوده اند و جانبازان نماد ایثارگری، استقامت، ولایتمداری هستند و مردم برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثار کردند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس است گفت: همه جای این استان را خون شهدا رنگین کرده است و مردم خوزستان با وجود همه تزویر‌ها و فتنه‌ها از سوی دشمنان کشورمان، همیشه با وحدت در برابر نفوذی که دشمن در این سرزمین طراحی کرده بود از زمان انقلاب و جنگ تحمیلی تا به امروز ایستادگی کرده اند و نشان داده اند که همیشه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی افزود: مردم خوزستان با وجود همه تزویرها و فتنه‌ها از سوی دشمنان کشورمان، همیشه با وحدت در برابر نفوذی که دشمن در این سرزمین طراحی کرده بود از زمان انقلاب و جنگ تحمیلی تا به امروز ایستادگی کرده‌اند و نشان داده‌اند که همیشه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

وزیر اطلاعات گفت: اساس انقلاب ما ولایت مداری است که با خون شهیدان بیمه شده و مردم ما بدانند تا زمانیکه همه ما در اطاعت امر، ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) تلاش کنیم، لطف خدا شامل ما خواهد بود.

حجت الاسلام خطیب با تاکید بر امنیت پایدار گفت: امنیت ما متکی به مردم است و امنیت متکی به مردم امنیتی پایدار است که در برابر نفوذ دشمن مقاوم است و در کشورمان اقوام و مذاهب و طوایف مختلف بستر ساز این امنیت هستند.

عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: ما وظیفه داریم در برابر فتنه‌گری دشمنان تمام ابزار و امکاناتمان را به‌کار بگیریم، دشمن با ابزار رسانه‌ای مختلفی که در اختیار دارد، علیه کشورمان اقدام می‌کند و به دنبال تأثیر گذاری بر اراده مردم است.

وزیر اطلاعات در ادامه عنوان کرد: دشمن در اتفاقات اخیر و اغتشاشات خیابانی تلاش کرد که شرایطی فراهم کند تا بتواند براندازی را به سرانجام برساند، اما به لطف الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی نیروهای مسلح، قضائی، امنیتی، جامعه اطلاعاتی و با بصیرت مردم نقشه دشمن با شکست مواجه شد و امروزه دشمن از سر استیصال تلاش می‌کند با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات، در قالب اخبار جعلی، خرابکاری و حمله به ایران روحیه مقاومت مردم را تضعیف کند ولی همواره با همراهی مردم دشمن شکست خورده است.

وی با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه گفت: همسایگان بدانند که امنیت با قراردادها و تفاهم نامه‌ها با رژیم کودک کش صهیونیستی به دست نمی‌آید بلکه امنیت از درون خود و با همکاری با کشورهای همسایه ایجاد می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در ایجاد سامانه دفاع یکپارچه در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی امروز در برابر فلسطینیان، زبون و سرشکسته شده و این اقدامات نتیجه‌ای غیر از تاراج کردن سرمایه کشورها ندارد.

حجت الاسلام خطیب با تاکید بر سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی مبنی بر گسترش روابط با کشورهای همسایه گفت: ایجاد روابط خوب و متقابل و مشارکتی که با کشورهای همسایه ایجاد شده و امنیت پایدار و مؤثری را در منطقه پایه‌ریزی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.