کد خبر : 10133
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 7:27

انتصاب مشاور عالی شهردار اهواز

شهردار اهواز در جلسه شورای اداری شهرداری، ضمن تکریم محمد صفری، وی را به عنوان مشاور عالی شهردار منصوب و معرفی کرد. به گزارش ‌پایگاه خبری خوزتاب، موسی شاعری در این جلسه با اعلام اینکه امروز جلسه تکریم آقای صفری معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز است، گفت: رابطه بنده با آقای صفری رفاقت، صمیمیت، برادری

شهردار اهواز در جلسه شورای اداری شهرداری، ضمن تکریم محمد صفری، وی را به عنوان مشاور عالی شهردار منصوب و معرفی کرد.

PhotoGrid 1566804065876 300x300 انتصاب مشاور عالی شهردار اهواز
به گزارش ‌پایگاه خبری خوزتاب، موسی شاعری در این جلسه با اعلام اینکه امروز جلسه تکریم آقای صفری معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز است، گفت: رابطه بنده با آقای صفری رفاقت، صمیمیت، برادری و همکاری ۲۰ ساله بوده، هست و خواهد بود. وی از مدیران بسیار توانمند، ارزشمند، باتجربه و کارکشته شهرداری است.

وی افزود: آقای صفری زحمات بسیار زیادی را در طی سالیان متمادی در مسئولیت های مختلف همچون سه دوره سرپرستی شهرداری، معاونت فنی عمرانی، معاونت مشارکتهای اقتصادی و… متحمل شده است و از چهره هایی است که در مجموعه شهرداری اهواز تقریبا همه به وی تعلق خاطر دارند.

شهردار اهواز تاکید کرد: بنده اصلا موافق با رفتن آقای صفری نبوده و نیستم و چندین بار با وی در این خصوص صحبت کردم. ولی آقای صفری به دلایل متعددی از جمله انجام کارهای علمی مطالعاتی و سایرامور ترجیح می دهند که مسئولیت سبک تری را در شهرداری داشته باشد. بنابراین ایشان را به عنوان مشاور عالی شهردار منصوب می کنم.

وی افزود: از آقای صفری می خواهم کماکان نظارت خود را در همه برنامه ها، فرآیندها و پروژه های شهرداری داشته باشد. بنابراین این تغییر صرفاً با هدف سبک تر کردن کار وی بوده وایشان همچنان در تصمیم گیری های کلان مدیریت شهری و نیز برنامه های اجرایی ما کمافی السابق حضور پررنگ و چه بسا بیشتر و موثرتری خواهد داشت.

موسی شاعری ادامه داد: به سهم خودم به عنوان یک شهروند و یک شهردار از زحمات چندین ساله آقای صفری تشکر و قدردانی می کنم وامیدوارم در عرصه جدید هم منشا خدمات شایسته ای برای شهر باشد.

در ادامه شهردار اهواز ضمن معرفی سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی گفت: آقای وحید معین زاده را به عنوان سرپرست حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری، منصوب می کنم. وی از دوستان قدیم و چهره های فعال با مدرک مهندسی عمران است که سوابق متعددی را بویژه در معاونت فنی و عمرانی شهرداری داراست و زحمات شبانه روزی وی را دیده اید.

شاعری ادامه داد: از سرپرست جدید معاونت عمرانی شهرداری اهواز انتظار می رود همین مسیر سابق و پروژه های آغاز شده را که با تلاش های آقای صفری و مجموعه این معاونت ایجاد شده اند، با هماهنگی و نظارت وی به صورت جدی دنبال کرده و به سرانجام برساند.

در ادامه این جلسه، محمد صفری ضمن تشکر از شهردار اهواز بیان کرد: کار در شهرداری و سیستم مدیریت شهری با توجه به شرایط خاص و تغییر تحولات مختلف و جابه جایی ها و… کاری دشوار و طاقت فرسا است.

وی افزود: بنده در پنج دوره شورای شهر در سمت های مختلف در خدمت سیستم شهرداری بوده ام و دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته ام و به واسطه انجام برنامه های مطالعاتی و علمی تصمیم گرفتم از حوزه فنی و عمرانی فاصله بگیرم و مسئولیت سبک تری را به عهده داشته باشم.

مشاور عالی شهردار اهواز گفت: آقای شاعری که یکی از دوستان و همکاران قدیمی بنده است، با لطفی که نسبت به بنده داشتند از من خواستند در مجموعه بمانم و از این رو به عنوان مشاور همچون گذشته همه توان و تجربه خود را در اختیار شهر، شهرداری و شهردار محترم می گذارم.

صفری افزود: هیچ گونه کدورت و ناراحتی بین بنده و شهردار محترم وجود ندارد و بنده در سمت جدید از هیچ کوششی در راستای اهداف سازمانی و خدمت به شهر و شهرداری دریغ نخواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.