کد خبر : 24416
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 23:18

تلاش برای بازگشت به تولید حدود ۱۲۰ واحد در خوزستان

خبرهای مهم اهواز و خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تلاش برای بازگشت به تولید حدود ۱۲۰ واحد تولیدی راکد تا پایان سال خبر داد.

واحدتولیدی تلاش برای بازگشت به تولید حدود ۱۲۰ واحد در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ حمید فلاح در خصوص بازگشت به تولید واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال در خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان حدود ۱۸۰۰ واحد صنعتی بهره‌بردار وجود دارد که حدود ۲۴ درصد از این واحد‌ها واحد صنعتی راکد هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف و طرح‌هایی که در خوزستان تعریف شده و به دنبال اجرایی کردن آن هستیم راه‌اندازی مجدد واحد‌های صنعتی و معادن راکد خوزستان است تا بتوانیم مجددا این واحد‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تخصیص کمک‌های فنی – اعتباری یارانه‌دار جهت راه‌اندازی مجدد این واحد‌ها مدنظر است. همچنین ستاد تسهیل و کمیته‌های عارضه‌یابی برای این واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی تشکیل شده تا علل راکد بودن این واحد‌ها مشخص شود.

فلاح با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی برای بازگشت به تولید واحد‌های صنعتی راکد خوزستان انجام شده است، عنوان کرد: براساس هدفگذاری انجام شده امسال ۱۰۰ تا ۱۲۰ واحد صنعتی امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند و تلاش خواهیم کرد تا این تعداد واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش‌های انجام شده حدود ۶۰ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و تلاش خواهیم کرد تا برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه را محقق کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه از مکانیزم‌های مختلف برای بازگشت به تولید واحد‌های صنعتی راکد استفاده خواهیم کرد، گفت: مکانیزم‌های متعددی را برای بازگشت به تولید واحد‌های صنعتی به کار خواهیم برد و برای راه‌اندازی مجدد این واحدها، درگاهی راه‌اندازی شده تا نوع تولید این واحدها، محصولات و ماشین آلات این واحد‌ها و عرضه و امکان مشارکت بخش‌های خصوصی دیگر برای فعال کردن این طرح‌ها وجود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.