کد خبر : 25424
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 19:23

توضیح نهایی شهردار اهواز از چگونگی اجرای پروژه پل میدان دانشگاه

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رضا امینی در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم سطح مجاور دانشگاه شهید چمران گفت: خدا را شاکریم که سرزمین ما شاهد نزولات آسمانی بود و کشور ما از بارش باران بهره مند گردید.

ImageHandler 4 1 توضیح  نهایی  شهردار اهواز از چگونگی اجرای پروژه  پل میدان دانشگاهبه گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛شهردار اهواز ادامه داد: با تمام مواهبی که بارش باران داشت اما سبب تاخیر در تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح مجاور دانشگاه شهید چمران شد.
وی گفت : این پروژه قرار بود در چهار مقطع زمانی تحویل مردم اهواز شود که در مقطع اول مسیر رفت از گلستان به سمت امانیه در مهرماه و مسیر عکس آن در آبان ماه در اختیار مردم قرار گرفت.
امینی بیان کرد: مسیر امانیه به پل پنجم و از پل پنجم به سمت اتوبان گلستان به دلیل بارش های اخیر با دو سه هفته تاخیر تکمیل می‌گردد و به محض کاهش بارندگی ها همکاران ما در سازمان عمران اقدام به آسفالت نهایی یکی از این دو مسیر خواهند کرد.
شهردار اهواز اضافه کرد: همچنین سگمنت های باقی مانده نیز طی یکی دو هفته آینده توسط پیمانکار نصب خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر مجموعه ی این تقاطع های غیر همسطح را در اختیار مردم عزیز اهواز قرار بدهیم .
امینی در پایان گفت : از همه مردم عزیز به جهت این تاخیر نا خواسته به دلیل شرایط جوی عذرخواهی میکنم و امیدوارم اتمام سایر پروژه ها چه در شهرداری چه در سایر ارگان ها بر اساس زمان اعلام شده به سرانجام برسد و رضایت مردم را در پی داشته باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.