خوزستان سومین استان بیکار کشور

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، خوزستان با ۱۴٫۹درصد نرخ بیکاری سومین استان کشور در زمینه بیکاری است.    رضا میرانی اظهار کرد: آنچه مبنای کار اداره کل تعاون در بحث آمار اشتغال است، سرشماری عمومی نفوس و مسکن است و

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، خوزستان با ۱۴٫۹درصد نرخ بیکاری سومین استان کشور در زمینه بیکاری است.
  IMG11044893 300x223 خوزستان سومین استان بیکار کشور
رضا میرانی اظهار کرد: آنچه مبنای کار اداره کل تعاون در بحث آمار اشتغال است، سرشماری عمومی نفوس و مسکن است و سایر آمارهای ارائه شده در این زمینه در حد استناد و استحکام آمارهای سرشماری نفوس مسکن نیستند.
وی افزود: در بحث اشتغال دو مدل آمار ارائه می‌شود، یکی آمارهای سرشماری نفوس و مسکن است که هر پنج سال یکبار ارائه می‌شود و مدل دیگر نیز نرخ بیکاری است.
  IMG10370397 300x205 خوزستان سومین استان بیکار کشور
معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: این آمار به صورت فصلی ارائه می‌شود و به صورت نمونه‌گیری است و کل جامعه را در بر نمی‌گیرد و نمی‌توان به طور کامل به آن استناد کرد بلکه به عنوان یک شاخص در نظر گرفته می‌شود.
 777760 492 300x180 خوزستان سومین استان بیکار کشور
وی ادامه داد: در آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، خوزستان با ۱۴٫۹درصد نرخ بیکاری سومین استان کشور در زمینه بیکاری است و در این زمینه استان‌های چهار محال و بختیاری و کرمانشاه بالاتر از خوزستان، در رتبه‌های اول و دوم بیکاری کشور قرار دارند.
  2076 252 خوزستان سومین استان بیکار کشور
معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: این آمار ارائه شده در بحث نرخ بیکاری استان خوزستان آماری فصلی است که از سوی مرکز آمار ایران برای تابستان ساال ۹۶ تنظیم و ارائه شده است.
میرانی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اشتغالزایی تحت عنوان اشتغال فراگیر از ابتدای دولت دوازدهم آغاز شد و به صورت یک طرح کلی در بحث اشتغال در حال اجراست. این طرح زیر مجموعه‌هایی از جمله کارورزی، آموزش در محل کار، آموزش مهارتی در محل واقعی کار و… دارد که در حال حاضر نیز در استان در حال اجرا هستند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.