خوزستان یکشنبه و دوشنبه بارانی می شود

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس مدل های هواشناسی، بارندگی از اواخر وقت روز یکشنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه برای بیشتر نقاط این استان پیش بینی می شود. کوروش بهادری  اظهار کرد: شدت بارندگی در شمال و شمال شرقی و برخی مناطق جنوبی بیشتر است. وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس مدل های هواشناسی، بارندگی از اواخر وقت روز یکشنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه برای بیشتر نقاط این استان پیش بینی می شود.

82472718 71499972 300x198 خوزستان یکشنبه و دوشنبه بارانی می شود

کوروش بهادری  اظهار کرد: شدت بارندگی در شمال و شمال شرقی و برخی مناطق جنوبی بیشتر است.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی در اندیمشک ۱٫۵ ، دزفول نیم و در اهواز ۰٫۲ میلیمتر گزارش شده است.
بهادری ادامه داد: از روز چهارشنبه تا جمعه دمای هوا به طور متوسط پنج درجه کاهش یافت اما در ۲روز آینده به دلیل ورود سامانه بارشی، دمای هوای خوزستان ۲ تا چهار درجه افزایش می یابد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۴ و دهدز و تاراز با ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده و بیشترین دمای امروز اهواز به ۲۳ و فردا صبح حداقل به ۹ درجه سانتیگراد می رسد.
بر اساس این گزارش میزان بارندگی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در حسینیه اندیمشک ۵۰٫۱ ، تاراز ۵۰، دزفول ۴۹٫۸ ، شوش ۴۱٫۲، شوشتر ۴۰٫۲، امیدیه ۳۳٫۶، لالی ۳۰٫۱، بستان ۲۹، بهبهان ۲۶ ، مسجدسلیمان ۲۴٫۶، هندیجان ۲۲٫۹، گتوند و دهدز ۲۱٫۵، ایذه ۲۱٫۳ ، آغاجاری ۲۱٫۱، باغملک ۱۳، رامهرمز ۱۱٫۱، ماهشهر۵٫۱ ، آبادان ۴٫۲ ، شادگان هشت دهم و اهواز یک میلیمتر گزارش شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.