کد خبر : 27774
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 14:55

دل نوشته جوان اهوازی خطاب به نماینده مجلس سید محسن موسوی زاده

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

دل نوشته جوان اهوازی فرزند جانباز  خطاب به نماینده مجلس  سید محسن موسوی زاده که لازم میدانیم همه بخوانند.

PhotoGrid 1715765853045 دل نوشته جوان اهوازی خطاب به نماینده مجلس سید محسن موسوی زاده

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ؛ ارسال دل نوشته جوان اهوازی  که خطاب به سید محسن موسوی زاده نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برای خبرنگار خوزتاب که با مضمون زیر میباشد.

این روزها که می گذرد لحظه لحظه ایام عمرگران سپری می شوند  و تا فرا رسیدن هفتم خرداد چند روز دیگر باقی مانده است اکنون که نگارنده در حال تدوین این دل نوشته است حدود سه دهه و نیم از خداوند متعال عمر گرفته و از بدو طفولیت خویش در این شهر زندگی کرده است و روزهای تلخ و شیرین زیادی را در خاطره خویش از وقایع گذشته بر این شهر در خاطره دارد.

روزی نظارگره پیکر مطهر شهدای شهر  بر دوش مردم و روزی قامت سوار شده یک کاندیدا بر شانه یک مرد پر غرور…و صدها تصویر ماندگاری که برای من و شما در نوع خود خاطره انگیز است.

شهر ما شهری است که مردان و زنان با غیرت آن در نخستین روزهای بیداری و استقامت بر ضد رژیم ستم شاهی فریاد آزادی و آزادی خواهی سردادند و باتشکیل گروها و انجمن های مختلف در شهر اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با اتحاد و همدلی راه را بر ای استقرار حکومت اسلامی  هموار ساختند، شکنجه ها خوردند، تبعیدها کشیدند و متحمل رنجها و مشقات زیادی در راه عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب شدند.

دفاع مقدس شروع می شود و گروه گروه از مردم این دیار روانه مناطق مرزی جنگی ما  و غرب می شوند و با اهداء جان عزیز خویش صحنه های بی بدیلی را در تاریخ انقلاب به نام خوزستان و خوزستانی ثبت می کنند مصداق و مدعای نگارنده وجود ۲۴هزار شهید سرافراز است که در گلزارهای شهداء این منطقه مدفون و همچون ستارگانی فروزنده چراغ راه عام و خاص می باشند.

استان خوزستان از دیدگاه نگارنده با این همه ظرفیت و پتانسیل وسابقه غنی فرهنگی  رشدی همسان و برابر با استانهای کشور  نداشته است و شاید وضعیت توسعه  همطراز با دهستان های کلانشهرها قیاسی مع الفارق نباشد.

نگارنده متن معتقد است که در زمان طفولیت خویش بارها دست در دستان مادر داشته و به اهواز سفر کرده است و این شهر از دهه ۶۰تا کنون  از لحاظ مبلمان شهری و ساخت و سازها و مهندسی تغییرات زیادی نداشته است و دیدن دیوارهای کهنه شهر تداعی گر خوبی برای خاطرات گذشته و روزهای سفر با مادر به کهن شهر اهواز است.

ازسوئی دیگر این شهر که مملو از کارخانه  و کارگاه‌های صنعتی است جوانان و نوجوانان فارغ التحصیل ما برای امرا معاش و گذران زندگی مجبور به هجرتند و باید برای ادامه زندگی و تهیه حداقل ها به شهرهای دیگر رفته و با کوهی از مشکلات زندگی خود را اداره نمایند…

اقتصاد وکشاورزی ، وضعیت فرهنگی واجتماعی ،گردشگری و توریسم سراب های جوشان و خروشان و کم نظیر ، جاده های هولناک و مرگ آفرین  ، وضعیت عمرانی و ساخت و سازهای غیر مجاز اصحاب ذی نفوذ ، جمعیت چند ده هزاری جوانان بیکار  این کهن شهر فراموش شده و از همه مهمتر با وجود  صنایع تولیدی و تبدیلی در منطقه که انگار نیست از جمله هزاران دردی است که باید در طول نمایندگی این مردم زحمتکش و محروم برای رفع آنها برنامه ریزی شود.

سید جان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید دارای قاطعیت تمام باشد و از منافع مردم و موکلان در برابر سیاست های غلط بعضی متولیان درحوزه های مختلف دفاع نماید و به هیچ عنوان راضی نباشد که بخاطر زرق و برق های فریبنده مدیریت و مسولیت چه در داخل و چه در خارج از استیفای حقوق مردم دور بیفتد.

همه ما اهوازیها و…،  و ازجمله شخص سید محسن موسوی زاده فرزند این آب و خاکیم و دفتر افتخارات این شهر را همه بهتر از یکدیگر می دانیم و بر آن آگاهی کامل داریم و بارها آن را مرور کرده و برای همدیگر بیان می کنیم.

ای کاش روزی فرا رسد که نام اهواز به جایگاه واقعی و حقیقی خود برسد و با زدودن آثار فقر و بی توجهی از چهره این شهر همگام و همراه با سایر شهرهای پیرامون که در دهه های گذشته از جمله دهات اهواز بوده اند قله های ترقی و پیشرفت را طی بنمائیم   و این تکلیف شخص نماینده منتخب را ،بسی سنگین نموده است.

سید شریف الخلاق ، نماینده این مردم باید بداند که سرانجام روزها و ماهها و سال ها می گذرند و بعد از ۴سال مردم انتظار دارند که نتیجه انتخابشان را لمس نمایند و ببینند آنچه را در مراسمات و تبلیغات انتخاباتی از آن بکرات نام برده و بر آنها تاکید شده است.

امید آن داریم که بعد از اتمام عمر این مجلس هم چون پستهای مدیریتی قبلی حضرتعالی در گذشته کارنامه قابل دفاع و پر افتخاری را از شما که بعنوان نماینده منتخب مردم اهواز ،کارون ،حمیدیه و باوی هستید نظاره گرباشیم … انشا الله و به امید آن روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.