کد خبر : 6261
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 2:09

زورگیر منطقه پاداد اهواز در چنگال پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز عنوان کرد : در پی انتشار کلیپ زورگیری و سرقت موبایل پسر نوجوان در منطقه پاداد اهواز، باند سارقان در مدت کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.     سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار خوزتاب درباره دستگیری زورگیران منطقه پادادشهر اهواز اظهار داشت : در پی وقوع

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز عنوان کرد : در پی انتشار کلیپ زورگیری و سرقت موبایل پسر نوجوان در منطقه پاداد

اهواز، باند سارقان در مدت کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار خوزتاب درباره دستگیری زورگیران منطقه پادادشهر اهواز اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه از طریق زورگیری در حوزه کلانتری ۲۵ اهواز و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارقان بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: این سارقان به صورت وحشیانه و با سلاح سرد به سمت یک نوجوان حمله ور شده و گوشی تلفن همراه وی را به زور سرقت کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: پلیس این شهرستان با استفاده از کلیپ منتشر شده و شناسایی چهره سارقان ظرف ۲۴ ساعت موفق شدند ، این افراد را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کند.
وی تصریح کرد : سارقان بدانند که هیچ جای امنی برای آنها وجود ندارد و هر زمانی که اقدام به سرقت کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر خواهند شد.
سرهنگ دالوند گفت: در زمینه دستگیری سارقان شهروندان همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند و انتظار می‌رود تمامی موارد مشکوک به سرعت از طریق پلیس ۱۱۰ به اطلاع ما برسد .

کلیپ در کانال تلگرام خوزتاب به ادرس KHUZTAB@

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیدعلی سه شنبه , 24 اردیبهشت 1398 - 10:34

سلام چند وقت پیش دو بار جلوی پسرم رو گرفتن وبا کتک زدن خواستن گوشی او را بدزدن ولی با هوشیاری مردم نتوانستند سرقت رو انجام بدهند منطقه پیچ استادیوم متاسفانه از امنیت آن صفر و ضعیف میباشد .لطفا رسیدگی کنند.چندین بار شکایت کردیم ولی هیچ اقدامی نکردن.

admin-khuz چهارشنبه , 25 اردیبهشت 1398 - 2:58

سلام و درود دوست گرامی. ادرس و شهر مورد نظر رو کاملتر بیان کنید

همچنین می تونید پیامتون رو برای ادمین کانال تلگرام خوزتاب ارسال کنید و شهر و ادرس رو کاملتر بنویسید.
ای دی کانال تلگرام خوزتاب: khuztab@ یا نوشتن فارسی کلمه خوزتاب و در قسمت ارتباط با ما نیز میتونید نظرات خود رو با ما درمیون بذارید