کد خبر : 20832
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 9:51

نجات ۲ فرد گرفتار در کوه خائیز با کمک هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان از نجات ۲ کوهنورد گرفتار در کوه خائیز با کمک تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و هیات کوهنوردی خبر داد. مرشد بهبهانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان در این باره گفت: در پی اعلام مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خوزستان مبنی بر گرفتار شدن دو نفر در

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان از نجات ۲ کوهنورد گرفتار در کوه خائیز با کمک تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و هیات کوهنوردی خبر داد.

مرشد بهبهانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان در این باره گفت: در پی اعلام مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خوزستان مبنی بر گرفتار شدن دو نفر در کوه خائیز، سریعا یک تیم عملیاتی و یک تیم پشتیبان آماده و به دامنه کوه خائیز اعزام شدند.

وی افزود: با تماس با افراد گرفتار شده و راهنمایی آن‌ها و همکاری این افراد فورا نقطه مورد نظر شناسایی و تیم عملیاتی متشکل از نیرو‌های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر و هیات کوهنوردی شهرستان بهبهان در کمترین زمان ممکن افراد گرفتار شده را پیدا کرده و به منطقه امن در دامنه کوه انتقال دادند.

مرشد بهبهانی با تشکر از همکاری هیات کوهنوردی شهرستان به شهروندان، به ویژه افرادی که برای تفریح و ورزش به کوه می‌روند توصیه کرد برای انجام کوهنوردی از افراد ماهر و راه بلد برای راهنما استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.