کد خبر : 25307
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 21:54

برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.

4317773 برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمد کعب عمیر  در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور احداث بیمارستان شهرستان تازه تأسیس کرخه، تکمیل بیمارستان شهدای شوش، فاضلاب شهر شوش، جاده عبدالخان – بستان (طریق‌الحسین) و پروژه طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع) پیگیری شد.

وی به تکمیل پروژه بیمارستان جدید شوش اشاره کرد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) تسهیلات بانکی برای تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با بیان اینکه شهرهای شوش و کرخه از داشتن شبکه فاضلاب شهری محروم هستند، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز دستور استفاده از ماده (۵۶) تسهیلات بانکی برای اجرای فاضلاب شهری شوش داده شد.

کعب عمیر بیان کرد: پیگیری‌های زیادی برای پروژه طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع) شهر شوش انجام شده که علاوه بر موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مشارکت برای تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه در دیدار با رئیس برنامه و بودجه کشور نیز تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه مجوز ماده (۲۳) برای باند دوم جاده عبدالخان به بستان (مسیر طریق الحسین «ع») اخذ شد، ادامه داد: در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز تخصیص ردیف و درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای احداث باند دوم مسیر طریق الحسین (ع) مطالبه شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار درج پروژه احداث بیمارستان کرخه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شد و گفت: شهرستان تازه تأسیس کرخه بدون بیمارستان بوده که انتظار داریم دولت در احداث بیمارستان کرخه اهتمام جدی‌تری داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.