کد خبر : 10366
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 12:10

حضور ۱۰ هیئت ورزشی در نمایشگاه هفته دولت

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اهواز گفت: حدود ۱۰ هیئت ورزشی در جشنواره تدارک دیده شده نمایشگاه هفته دولت حضور دارند که از آن جمله می توان به هیئت‌های کونگ فو، کاراته، هاکی، بومی محلی و اتومبیل رانی اشاره کرد. به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، علی یزدی درباره طرح ملی تابستانه

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اهواز گفت: حدود ۱۰ هیئت ورزشی در جشنواره تدارک دیده شده نمایشگاه هفته دولت حضور دارند که از آن جمله می توان به هیئت‌های کونگ فو، کاراته، هاکی، بومی محلی و اتومبیل رانی اشاره کرد.

IMG 20190830 163810 010 1 300x300 حضور 10 هیئت ورزشی در نمایشگاه هفته دولت

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، علی یزدی درباره طرح ملی تابستانه با ورزش اظهار کرد: طرح ملی “تابستانه با ورزش” با شعار خانواده فعال و تابستان جذاب طی برگزاری مراسمی در حاشیه این نمایشگاه اجرا می شود و ورزشکاران اهوازی تکنیک‌های نمایشی خود را در آن به اجرا می‌گذارند.
وی در خصوص اهداف اجرایی این طرح بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد شور، نشاط و فضای شاد و مفرح میان همشهریان و همچنین ترویج فرهنگ ورزش است.
رئیس هیئت‌های ورزش‌های همگانی عنوان کرد: این طرح یک روزه بوده ولی در صورت رضایت و استقبال مخاطبان در روز دوم نمایگشاه نیز در به آنها خدمات رسانی می کنیم.
وی درباره برنامه‌های هیئت ورزش های همگانی در طول سال ادامه داد: چنین برنامه‌هایی در طول سال در محله‌های و مناطق مختلف شهرستان اجرا و همچنین هر جمعه نیز برنامه‌های متفاوتی در مناطق مختلف تدارک دیده می‌شود.
یزدی درخصوص برنامه‌های هئیت ورزش‌های همگانی در نمایشگاه هفته دولت گفت: حدود ۱۰ هیئت ورزشی کونگ فو، کاراته، هاکی، بومی محلی، اتومبیل رانی، ووشو، اسکیت، سایر هیئت‌ها و هیئت همگانی (به عنوان میزبان) در جشنواره تدارک دیده شده نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت حضور دارند.
وی در پایان عنوان کرد: حدود ۷۰۰ ورزشکار از تمام هیئت‌های اداره کل ورزش و جوانان در نمایشگاه هفته دولت حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.