کد خبر : 25053
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 20:47

رئیس بنیاد ایرانشناسی: قوه قضاییه در مجازات و اعدام اغتشاشگران تعلل کرده است/ زیدآبادی: حرفهای شما یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس بنیاد ایرانشناسی گفت که قوه قضاییه در مجازات و اعدام اغتشاشگران تعلل کرده است و در پاسخ به او یک روزنامه نگار اظهار داشت که حرفهای شما یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست.

photo 2022 12 29 14 53 48 رئیس بنیاد ایرانشناسی: قوه قضاییه در مجازات و اعدام اغتشاشگران تعلل کرده است/ زیدآبادی: حرفهای شما یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمدحسین رجبی‌دوانی، رئیس بنیاد ایرانشناسی گفت: امروزه کسانی که در این زمینه (اعدام) شبهه ایجاد می کنند، دو دسته هستند؛ اما وجه اشتراک همه آنان زاویه داشتن با ولایت و برنتابیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: برخی از این افراد مفسدانی هستند که نام اصلاح‌طلب برخود گذاشته اند؛ زیرا ثابت شده است که این افراد نه درد کشور دارند و نه درد دین؛ بلکه فقط تشنه قدرت هستند و از هر چیزی که منجر به تضعیف نظام شود استقبال می کنند.

به گزارش رسا، دوانی ادامه داد: هر کسی با سلاح سرد و گرم، ایجاد رعب و وحشت کرده و امنیت جامعه را به خطر اندازد و با بستن راه ها ناامنی ایجاد کند، محارب محسوب می شود؛ حتی اگر قطره ای خون از کسی ریخته نشود.

رئیس بنیاد ایرانشناسی اظهار داشت: متاسفانه قوه قضاییه که اشکال بزرگی نیز بر آن وارد می دانم، اولاً در محاکمه و مجازات این افراد تبهکار و محاربین تعلل کرده و دیرهنگام اقدام کرد. اگر قوه قضاییه در همان اولین جنایتی که این افراد کرده بودند، آنها را مجازات و اعدام می کرد، دیگر کسی نمی توانست دست به ادامه چنین جنایات و تبهکاری ها زند.

واکنش احمد زیدآبادی به سخنان رییس بنیاد ایران‌شناسی: حرفهای شما یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست

احمدزیدآبادی، روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: فردی تحت عنوان “رئیس بنیاد ایران‌شناسی” حرف‌هایی به نام اسلام زده که یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست. با این طرز فکر، وی اصولاً چه باوری به “ایران” دارد که به عنوان رئیس بنیاد ایران‌شناسی منصوب شده است؟ متأسفانه این بنیاد که عرض و طولی به هم زده و بودجۀ هنگفتی از منابع عمومی به خود اختصاص داده است، با توجه به نوع نگاه مدیرش، به جای آنکه در خدمت ایران باشد، بیشتر مستعد آن است که محصولات اعتقادی ضدایرانی تولید کند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.