کد خبر : 25474
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 23:16

مشکل خاصی در زمینه تامین گاز بخش خانگی و صنایع در استان نخواهیم داشت

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان: برای تامین گاز بخش خانگی و صنایع در استان تا پایان دوره سرما مشکلی وجود ندارد.

IMG 20191202 WA0001 300x200 مشکل خاصی در زمینه تامین گاز بخش خانگی و صنایع در استان نخواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  نادرقلی زری میدانی به کاهش دمای بی سابقه و وقوع هوای سرد در همه نقاط کشور در زمستان اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی‌های هواشناسی از خردادماه امسال مبنی بر سرد شدن در فصول پاییز و زمستان، سوخت دوم را برای صنایع فعال در خوزستان و سایر نقاط کشور برای جلوگیری از تعطیل شدن تولید در نظر گرفتیم.

وی افزود: اجرای تمهیدات پیش بینی شده شامل اعمال محدودیت‌ها برای صنایع را از آبان ماه امسال آغاز کردیم و در آذرماه نیز کمیته‌های بحران تشکیل و تغییر آرایش در شبکه گازرسانی و اعلام محدودیت مصرف در کارخانه‌ها و صنایع مختلف انجام شد.

زری میدانی می‌گوید: باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، پیش بینی می‌شود که تا پایان دوره سرما که احتمالا تا ۲۰ بهمن ماه امسال ادامه داشته باشد، مشکل خاصی در زمینه تامین گاز بخش خانگی و صنایع در استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه شدت و مدت زمان سرما در شمال و شمال شرق کشور در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است، ادامه داد: همین امر سبب شده استان‌های گلستان، بخش شرقی مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با چالش مواجه شوند.

وی با بیان اینکه شبکه گازرسانی کاملا پایدار است و ناپایداری نداشته ایم، گفت: قطع گاز که در برخی مناطق اتفاق افتاده به صورت موردی و جزیره‌ای و ناشی از افت فشار گاز و مصرف بیش از اندازه از این سوخت در بخش خانگی ناشی از سرمای بی سابقه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.