کد خبر : 1263
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 17:19

پاسخ منفی فدراسیون اردن به ایران/ نمی‌توانیم در تهران بازی کنیم!

فدراسیون فوتبال اردن رسما به درخواست فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی پاسخ منفی داد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت الکوره، فدراسیون فوتبال اردن رسما با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران در تهران عذرخواهی کرد. اسامه طلال، مدیر تیم ملی اردن

فدراسیون فوتبال اردن رسما به درخواست فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی پاسخ منفی داد.

fbe35d364e86d964a8c9db5b19590f0b 240 150 cropCenter پاسخ منفی فدراسیون اردن به ایران/ نمی‌توانیم در تهران بازی کنیم!

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت الکوره، فدراسیون فوتبال اردن رسما با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران در تهران عذرخواهی کرد.

اسامه طلال، مدیر تیم ملی اردن تاکید کرد: فدراسیون فوتبال اردن رسما نامه‌ای را روز گذشته به فدراسیون ایران فرستاد و عذرخواهی خود را از قبول نکردن درخواست آنها مبنی بر برگزاری دیدار تدارکاتی در تهران اعلام کرد .

وی افزود: عبدالله المسفر، سرمربی تیم ملی به همراه کادر فنی پیشنهاد ایران را بررسی کردند ولی مانع اصلی این دیدار تاریخش بود زیرا سوم اردیبهشت، ایام فیفا دی نیست پس نمی‌توان لژیونرها را برای این بازی دعوت کرد و نیامدن لژیونرها به این معنا است که اصلا این دیدار فایده‌ای نخواهد داشت.

مدیر تیم ملی اردن در پایان گفت: دلیل دومی که ما این دیدار را قبول نکردیم این بود که در تهران برگزار شود. کادر فنی تیم با برگزاری این دیدار در تهران موافق نبودند. البته ما اهمیت این پیشنهاد را از سوی بهترین تیم آسیا می‌دانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.