کد خبر : 23539
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 - 1:55

اتاق کنترل پتروشیمی های بندرماهشهر از عسلویه

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

دو پتروشیمی فن آوران و فارابی توسط مدیرعامل کیمیای پارس خاورمیانه مدیریت می شوند؟

IMG 20220422 WA0001 اتاق کنترل پتروشیمی های بندرماهشهر از عسلویه

محمد جواد بدری مدیرعامل سابق پتروشیمی فن آوران از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از شرکت های هلدینگ پتروفرهنگ همچنان در امور و انتصابات پتروشیمی فن آوران و فارابی دخالت می کند؟!

آیا محمد جواد بدری به مدیری چند شغله در دو هلدینگ مهم پتروشیمی کشور در دولت انقلابی تبدیل شده است؟!

چگونه دست های پشت پرده این روزها در تلاشند مدیرعامل های پتروشیمی فن آوران و فارابی را با ایجاد فشار از سوی برخی نمایندگان مجلس حوزه های اطراف بندرماهشهر بر مسند کار بنشانند؟

جای سوال است که پتروشیمی فن آوران مدتی است رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ندارد و محمد جواد بدری به عنوان مدیرعامل سابق و نایب رییس هیئت مدیره همچنان بر امورات شرکت نفوذ دارد و تصمیم سازی می کند.

عباس کریمی که به تازگی بعنوان مدیرعامل پتروشیمی تخت جمشید معرفی شده است پیش از این رئیس هیئت مدیره و مدیربازرگانی پتروشیمی فن آوران بوده و همچنان در امور بازرگانی پتروشیمی فن آوران نفوذ دارد و آیا این دخالت ها و نفوذ در پتروشیمی فن آوران از حمایت های مدیرعامل کنونی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه نشات می گیرد؟!

تخلفات گسترده ای از جمله پرداخت بدهی ویلتموس سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران از حساب پتروشیمی فن آوران و همچنین بدهی ۸۰۰۰ میلیارد ریالی به اداره گاز بابت خوراک اولیه پتروشیمی فن آوران همگی در دوره مدیرعاملی محمدجواد بدری به عنوان مدیرعامل و عباس کریمی به عنوان رییس هیئت مدیره رخ داده است.

همچنین خبرها حاکی از کوچ نیروهای تحت حمایت محمدجواد بدری به شرکت های مجموعه پترو فرهنگ مانند پتروشیمی سبلان است، باید منتظر تایید یا عدم تایید این خبر ماند.

آیا کوچ این نیروها از پتروشیمی های فن آوران و فارابی به مجموعه های پترو فرهنگ و اعمال نفوذ و لابی برای انتصاب مدیران عامل این دو پتروشیمی در منطقه بندرماهشهر و پتروشیمی های مجموعه پتروفرهنگ پس از کوچ این افراد با هدف ایجاد پدرخواندگی در پتروشیمی های بندرماهشهر و عسلویه است؟

آیا پدر خوانده جدیدی در صنعت پتروشیمی آن هم توسط افرادی که قصد داشتند با رای صحیح زیر میز بزنند در دولت انقلابی در حال بوجود آمدن است؟!

آیا این پدر خوانده جدید قصد دارد با انتصاب افراد تحت سلطه خود در سمت های مدیریتی در مجموعه شرکت های دو هلدینگ مهم کشور شرایطی را فراهم کند تا با دست باز خواسته های خود را در این مجموعه پتروشیمی های منطقه ویژه بندرماهشهر و عسلویه اعمال کند؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.