کد خبر : 22409
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 12:59

در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت استان خوزستان

غرفه شرکت ملی نفت ایران شاهد امضاء و مبادله چهار سند همکاری میان ملی حفاری و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری بود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت استان خوزستان، غرفه شرکت ملی نفت ایران شاهد امضاء و مبادله چهار سند همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری بود.

IMG 20220308 WA0098 غرفه شرکت ملی نفت ایران شاهد امضاء و مبادله چهار سند همکاری میان ملی حفاری و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری بود

..

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب khuztab ؛ نخستین تفاهمنامه میان این شرکت با سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان خوزستان به امضاء حمید رضا گلپایگانی مدیر عامل و عبدالله بابا احمدیان رئیس سازمان علمی پژوهشی بسیج مهندسین استان خوزستان رسید.

تفاهمنامه دیگر بین ملی حفاری و پارک علم و فناوری خوزستان بود که مدیرعامل شرکت و ایرج کاظمی نژاد رئیس پارک علم و فناوری استان آن را امضاء کردند.

تفاهمنامه شرکت ملی حفاری ایران با صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی خوزستان از دیگر اسنادی بود که به امضای گلپایگانی و جواد کوتی مدیر عامل این صندوق رسید و تفاهمنامه با جهاد دانشگاهی استان را مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و سید علیرضا علوی رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان امضاء و مبادله نمودند.

در آیین امضاء این تفاهمنامه ها که تعدادی از معاونان و مدیران این مجموعه ها حضور داشتند بر استمرار و تقویت زمینه های همکاری های مشترک میان مراکز علمی، پژوهشی و فناوری در جهت رشد و تعالی صنعت و دستیابی به اهداف کلان شرکت تاکید گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.