کد خبر : 21631
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 15:22

ترانزیت بیش از ۴ هزار رأس دام زنده از بندر شادگان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بیش از ۴ هزار راس دام زنده از مبدا ترکیه به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس از بندر شادگان ترانزیت شده است.

398544281 ترانزیت بیش از ۴ هزار رأس دام زنده از بندر شادگان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در این باره اظهار کرد: دو محموله‌ ترانزیتی دام زنده غیرمولد به تعداد ۴ هزار و ۴۶۵ راس از مبدا کشور ترکیه به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس از بندر شادگان ارسال شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیاتی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازرگانی بندر تجاری شادگان افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‎‌ها و توانمندی‌های موجود در این بندر و پس از تدوین برنامه‌ عملیاتی متناسب با ماهیت محموله دام زنده و ‌پیشگیری از اتلاف آن، تمام مراحل عملیاتی مرتبط به پهلوگیری شناور، اعلام ورود، بارگیری کالا، سوختگیری، صدور پروانه خروج، قرنطینه دامی و صدور مجوزهای لازم، قبل از ورود کالا به بندر با همکاری‌های مراجع ذیربط مانند اداره کل دامپزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه این بندر با هدف رونق کسب و کار و تجارت در منطقه با اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی در انتهای خور ابوخضیر احداث و به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: بندر تجاری شادگان ظرفیت پذیرش شناورهای زیر ۵ هزار تن و ظرفیت تخلیه و بارگیری ۱۰۰ هزار تن در سال را دارد.‏

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.