کد خبر : 23852
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 14:49

تسریع در احداث ساختمان های بندرتجاری خورسیف

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

حسین صفری، شهردار بندرماهشهر گفت: روند احداث و اجرای ساختمان های بندر تجاری خورسیف بندرماهشهر باید با سرعت بیشتری انجام شود.

 تسریع در احداث ساختمان های بندرتجاری خورسیف

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، روز گذشته حسین صفری شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر به همراه حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، از بندرتجاری خورسیف بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی واحداث ساختمان این بندر قرار گرفتند، در این بازدید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های مورد نظرتاکید شد.

شهردار بندرماهشهر در جریان این بازدید با بیان اینکه احداث بندر تجاری خورسیف یکی از خواسته های دیرینه و بحق شهروندان عزیز است اظهار کرد: احداث بندر تجاری خورسیف یکی از مهمترین پروژه های مهم منطقه است که با جدیت هر چه تمام تلاش می‌کنیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی هدف از راه اندازی بندر تجاری خورسیف را رونق اقتصادی ، ایجاد اشتغال و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه این شهرستان و جذب گردشگر دریایی و افزایش فرصت های شغلی و رونق کسب و کار مردم بیان کرد.

حسین صفری در پایان افزود: این پروژه بااعتباری بالغ بر ۵۲۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال شامل گمرک، حراست ساختمان‌های اداری و رفاهی، باسکول، ایستگاه آتش نشانی، سرویس‌های بهداشتی، ساختمان پست برق، ایستگاه پمپاژ، مخازن آب، محوطه سازی، احداث پارکینگ های جداگانه پرسنل و مراجعین و سایر ملزومات دیگر درحال اجراء می‌باشد.

 تسریع در احداث ساختمان های بندرتجاری خورسیف  تسریع در احداث ساختمان های بندرتجاری خورسیف  تسریع در احداث ساختمان های بندرتجاری خورسیف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.