کد خبر : 9765
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 19:01

حرکت موفق شهرک های صنعتی خوزستان در حمایت از بخش خصوصی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها گفت: شهرک های صنعتی بسترساز حضور بخش خصوصی در صنعت هستند و شهرک های صنعتی حرکت بسیار خوبی را در کشور شروع کرده‌اند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنایع فولاد و

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها گفت: شهرک های صنعتی بسترساز حضور بخش خصوصی در صنعت هستند و شهرک های صنعتی حرکت بسیار خوبی را در کشور شروع کرده‌اند.

PhotoGrid 1565981638351 300x300 حرکت موفق شهرک های صنعتی خوزستان در حمایت از بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنایع فولاد و تجهیزات وابسته اظهار کرد: فولاد خوزستان حرکت نو و جدیدی را در استان ها انجام داده که بی نظیر است.

وی افزود: در کشور ما نمایشگاه فرصت های داخلی و رونق تولید را داشتیم که می تواند الگوی خوبی برای استان ها باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها تصریح کرد: در آن نمایشگاه برخلاف آن که عرضه محور باشیم نمایشگاه تقاضا محور بودیم.  حسینی بیان کرد: شرکت کنندگان در آن نمایشگاه از بخش های خودرویی، معدن ، فولاد و کشتیرانی و سایر صنایع بودند.

وی ادامه داد: کاری که در این نمایشگاه به همت شرکت فولاد خوزستان انجام شده و جای تقدیر و تشکر دارد این است که عرضه محوری و تقاضامحوری به عنوان حلقه واسط را در کنار هم گذاشته و بعد از بستن تفاهم نامه ها میزان خروجی آن از نظر ارزی و ارتقای داخلی سازی مشخص می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها یادآور شد: من اعتقاد دارم به عنوان یک الگوی خوب سایر استان ها می توانند آن را داشته باشند و در جلسه شورای معاونان وزارت صمت گزارش نمایشگاه را به وزیر ارائه و تاکید می کنیم که چنین نمایشگاهی باید دائمی باشد.

حسینی تأکید کرد: قطعات مورد نیاز صنایع فولاد که از خارج وارد می شوند باید در نمایشگاه فولاد عرضه شوند و تا آخرین قطعه مورد نیاز باید در معرض دید تولید کنندگان باشند تا آنها بتوانند توانمندی های خود را بشناسند و هنر مقاومت در برابر تحریم ها را در برابر بی هنری تحریم ها به دیگران نشان دهیم. و

ی با اشاره به مقاومت ایران در دوران دفاع مقدس به رغم فشارها و تحریم ها و استفاده از آن به عنوان الگوی امروز یادآور شد: ما تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردیم و اکنون آنها به قدرت موشکی ما احترام می گذارند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها افزود: ما تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم و در آینده جهان به این مقاومت احترام خواهد گذاشت.

حسینی در پاسخ به سوال نقش شهرک های صنعتی در اشتغالزایی و کارآفرینی بیان کرد: شهرک های صنعتی بسترساز حضور بخش خصوصی در صنعت هستند و شهرک های صنعتی حرکت بسیار خوبی را در کشور شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در برخی شهرها این حرکت ها باید گسترش داده شود چون نگاه استخدام دولتی باید به کارآفرینی تبدیل شود و جوان های ما به جای استخدام در دولت خودشان کارآفرین شوند و لوکوموتیو تحرک و توسعه اشتغال شوند.

به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها شهرک های صنعتی در این زمینه موفق بوده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.