کد خبر : 18482
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 15:48

رفع آشفتگی ورزش و جوانان در انتظار ثبات و آرامش در دولت سیزدهم

اخبار مهم را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا سَبیلَ اللهِ الَّذی مَن سَلَکَ غَیرَهُ هَلَکَ
سلام بر تو ای راه خداوند که هر کس به آن نرود، تباه می‌شود.

با سلام واحترام وتحیات خاصه به ساحت مقدس امام عصر والزمان مهدی موعود(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

PicsArt 08 06 05.53.16 1280x853 رفع آشفتگی ورزش و جوانان در انتظار ثبات و آرامش در دولت سیزدهم
پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب

 

علی قیاص وند در مطلبی با عنوان رفع آشفتگی ورزش و جوانان در انتظار ثبات و آرامش در دولت سیزدهم، نوشت؛

(همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي بگيرند و آن را براي سلامتي خود يک ضرورت و کار لازم به حساب بياورند. زيرا جامعه ورزشکار، جامعه اي پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند است. بیانات مقام معظم رهبری، ۱۶/۶/۷۶)

با توجه به شرایط حاضر که وضعیت نابسامان،آشفته در ورزش کشور واستان خوزستان طی دوره اخیر شاهد بودیم، انتظار از مدیریت جدید وزارت ورزش وجوانان بسیار بالاست.

در این راستا نیازسنجی از نقاط قوت وضعف در ورزش و همچنین توجه و اولویت قرار دادن ورزش وجوانان توسط دولت برای ترسیم یک استراتژی جدید برای تغییرات اساسی در ساختار ومدیریت ورزش کشور نیاز اساسی است.

قرار گرفتن ورزش بعنوان یکی از زمینه های توسعه هر کشور در سبد فرهنگی واجتماعی مردم و توسعه ورزش رایگان که در قانون اساسی مورد توجه قرار گرفته است را برای آحاد افراد جامعه بوجود بیاورد.

برنامه ریزی و توجه به ورزش های همگانی وتوسعه سرانه ورزش، فضاها و امکانات ورزشی در سراسر کشور که می‌تواند با حمایت بخش خصوصی و غیر دولتی باعث توسعه باشگاه ها و ورزش همگانی، توسعه سرانه ورزش در کشور شود.

همچنین حمایت و پیگیری بیمه تامین اجتماعی برای مربیان و باشگاهداران که تمام جوانی خود را برای آموزش و توسعه ورزش می‌گذارند آینده ای روشن برای آنها ترسیم کرد.

در حوزه جوانان این را ابتدا باید بیان کرد که جدایی حوزه جوانان از ورزش می‌تواند باعث حرکت رو به جلو این حوزه شود. حوزه جوانان باید به مدیرانی واگذار شود که توان کار داشته باشند نه خود را محدود به چند مسئله روز جوان، هفته ازدواج، برگزاری همایش وجشن های که عملا اتلاف منابع فقط هستند.

مدیریت ورزش وجوانان جدید کشور با برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش سرانه ناخالص شادی در کشور که می‌تواند باعث افزایش نشاط اجتماعی، سلامت روح و روان جامعه حرکت کند. (افزایش زمان ورزش مردم)

در پایان باید گفت برای اینکه شاهد ایام خوبی برای ورزش وجوانان کشور باشیم باید حوزه ورزش که ب دلیل فقدان نظارت، وادادگی وناشایستگی مدیریتی خیلی جاها به دکانی برای جولان افراد ناشایست، بی مهار و افراد بزک کرده بوجود آمده است برخورد جدی و افرادی که فسادستیز و عدالتخواه را وارد سیستم کشور کرد و مدیران ناکارآمد، رانت‌خوار و دچار شلختگی اخلاقی وفرهنگی از عرصه ورزش وجوانان کنار زده شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.