کد خبر : 24492
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401 - 20:53

احمد عبیات

حمایت کمیته امداد خوزستان از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztqb بخوانید

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان: این نهاد به ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجوی نیازمند در سراسر خوزستان خدمت‌رسانی می‌کند.

20221208092058029 حمایت کمیته امداد خوزستان از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ ناجی عبیاوی با تشریح خدمات کمیته امداد امام خمینی ره به دانشجویان تحت حمایت گفت :  ارائه کمک‌هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان، مشاوره و آموزش از جمله خدماتی است که به  این گروه ارائه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان با بیان اینکه حمایت از توانمندسازی محرومان و نیازمندان رسالت اصلی این مجموعه  است، اظهار داشت: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین گام در مسیر توانمند سازی این قشر است.

وی پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان را در تحصیلات مددجویان مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: این حمایت، کمک شایانی در ایجاد اشتغال خواهد داشت و مسیر روشنی برای خودکفایی خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد.

عبیاوی همچنین از ارائه خدمات مشاوره به دانشجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: این خدمات در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی، به این دانشجویان  ارائه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان برگزاری اردو‌های زیارتی و تفریحی، برگزاری دوره‌های مشاوره تحصیلی کارگاه‌های آموزشی و تامین امکانات آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده کمیته امداد است.

عبیاوی عنوان کرد: این نهاد مردمی با همکاری خیران و نیکوکاران در کمک به این دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می‌کند تا زمینه خودکفایی این مددجویان فراهم شود.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه مهارت آموزی امر مهمی است که در میان دانشجویان نیز باید تقویت شود افزود : بازارکار به نیروی کار با مهارت و آموزش دیده نیاز داد بخشی از کمبود نیروی کار یا بیکاری به دلیل نداشتن مهارت است.

وی با بیان اینکه نخبه هایی، چون حافظان قرآن کریم، مدال آوران رشته‌های ورزشی و… افتخار آفرین هستند خاطرنشان کرد: در این راستا کمک تشویقی به نخبه تحت حمایت پرداخت شده است.

عبیاوی علاوه بر پرداخت شهریه به دانشجویان تحت حمایت تلاش می‌کنیم زمینه ایجاد اشتغال را نیز برای جامعه هدف فراهم کرده تا بتوانند در اقتصاد خانواده و تامین هزینه‌های تحصیل با مشکل مواجه نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.