کد خبر : 17504
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 23:26

فعال رسانه ای اندیمشک؛

کاندیدای شورای شهر نمی شوم!

پایگاه خبری خوزتاب/اخبار خوزستان khuztab

یک فعال رسانه ای با اشاره به ضعف های قانونی و آیین نامه ای، عدم توجه به تخصص گرایی و عدالت محوری و نفوذ دیدگاه های سیاسی و قبیله ای گفت: در شرایط فعلی کاندیدای شورای شهر نمی شوم.

IMG 20210313 WA0010 کاندیدای شورای شهر نمی شوم!

 

آرش حیدری یکی از جوانان فعال در حوزه های رسانه، فرهنگ، هنر، محیط زیست و یکی از گزینه های شاخص محتمل برای حضور در کارزار انتخاباتی دوره ششم شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: در شرایط فعلی کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر اندیمشک نمی شوم.

 

وی با اشاره به گمانه زنی های رسانه ای پیرامون حضورش در این عرصه گفت: در این خصوص افکار و دغدغه هایی وجود داشت و توصیه هایی برای کاندیداتوری من در انتخابات شورای اسلامی شهر وجود داشته و دارد اما در نهایت با سنجش همه اوضاع و احوال تصمیم به عدم ورود به این عرصه گرفتم.

 

حیدری افزود: اگرچه در زمینه های مختلف از جمله حوزه های فرهنگی، اجتماعی و به ویژه عدالت محوری و پاسخگویی به مطالبات مردم برنامه هایی داشتم اما معتقدم با توجه به ناکارآمدی و ضعف شدید قوانین شوراهای شهر و روستا و عدم اصلاحات مؤثر طی چهل سال اخیر و عدم توسعه و تعالی بخشی مقررات و آیین نامه های مربوطه به علاوه رویکرد و اعمال نظرهای سیاسی، قومی و قبیله ای و نفوذهای مخرب لایه های قدرت محلی امکان انجام خدمت مؤثر در قالب شورای اسلامی شهر وجود ندارد و نمی شود از مقدمات غلط و مشکل زا به نتایج درخشان و مطلوب رسید.

 

وی در پایان گفت: برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان شورای ششم شهر اندیمشک آرزوی توفیق دارم و امیدوارم شورای آتی با کاهش رویکرد های سیاسی و قبیله ای و اجتناب از دیدگاه های غلط و فردمحوری به سوی تخصص گرایی، خدمت محوری و عدالت خواهی گام بردارد و کارنامه موفقی را از خود به جای بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.