آرای کثیف در انتخابات شورای شهر اهواز و تجمع کاندیداهای معترض

آرای کثیف در انتخابات شورای شهر اهواز و تجمع کاندیداهای معترض   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ساعاتی از شیرینی حضور پرشور مردم بر صندوق های رأی نگذشته بود که روی زشت سکه انتخابات شورای شهر در اهواز نمایان شد.   حضور افرادی که به هر قیمتی قصد ورود به شورای شهر اهواز حتی با

آرای کثیف در انتخابات شورای شهر اهواز و تجمع کاندیداهای معترض

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ساعاتی از شیرینی حضور پرشور مردم بر صندوق های رأی نگذشته بود که روی زشت سکه انتخابات شورای شهر در اهواز نمایان شد.

 

حضور افرادی که به هر قیمتی قصد ورود به شورای شهر اهواز حتی با آرای کثیف داشتند، از خرید آشکار رأی تا توزیع کارت شارژ و پول و ماسک با کد کاندیداهای خاص!

 

تعداد زیادی از کاندیداهای شورای شهر اهواز براساس تجربه انتخابات شورای شهر قبل، بلافاصله گزارش این تخلفات را به مراجع بالاتر اعلام کردند و برخی از این کاندیداها، اعتراضات خود را بصورت عمومی نیز در فضای مجازی منتشر کردند.

 

بسیاری از کاندیداها نسبت به‌ عدم تحقق وعده مسئولان مبنی بر برگزاری انتخابات شورای شهر اهواز بصورت الکترونیکی معترض هستند و با حضور روبروی فرمانداری اهواز، سالن ۱۳ آبان و دفتر نماینده ولی فقیه در استان اعتراض خود را اعلام کردند.

 

رسیدگی به این اعتراضات، و ابطال آرای کاندیداهای مشخصی که با رأی کثیف قصد ورود به شورای شهر و استفاده از رانت و حیف و میل بیت المال را دارند از خواسته های شفاف معترضان به انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد پری نژاد یکشنبه , 30 خرداد 1400 - 17:28

دقییقا مطالب درست وصحیج هستند وبشدت درحال پیگیری وعلت این عملکرد مفتضحانه انان به این راحتی گذشت نخواهد شد وپیگیریهای ویژه که موجب خدشه دارشدن عده ایی دلسوز درشورا هستندادامه خواهدذاشت.