کد خبر : 6456
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 - 2:19

ابلاغ نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش

نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش با تائید سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش پس از تهیه توسط این وزارتخانه و تائید آن از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد. در رأس این نمودار وزیر آموزش‌وپرورش قرار دارد و شش معاونت آموزش متوسطه،

نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش با تائید سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش پس از تهیه توسط این وزارتخانه و تائید آن از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

در رأس این نمودار وزیر آموزش‌وپرورش قرار دارد و شش معاونت آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی، پرورشی و فرهنگی، تربیت‌بدنی، حقوقی و امور مجلس، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در زیرمجموعه آن قرار دارد.

در نمودار سازمانی جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با دفتر وزارتی تلفیق‌شده و مرکز  امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی را تشکیل می‌دهند و همچنین مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در زیرمجموعه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع تلفیق‌شده است.

در معاونت متوسطه، دو دفتر آموزش فنی حرفه‌ای و کاردانش در هم تلفیق‌شده و دفتر جدیدی را تشکیل داده‌اند و در معاونت آموزش ابتدایی برای اولین بار دفتر توسعه عدالت آموزشی و عشایر تأسیس‌شده است.

همچنین با مقایسه دو نمودار قبلی و جدید مشاهده می کنیم، معاونت تربیت‌بدنی از سه دفتر به دو دفتر، معاونت متوسطه از چهار دفتر به سه دفتر، معاونت آموزش ابتدایی از سه دفتر به دو دفتر در نمودار جدید کاهش پیداکرده است و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع از چهار دفتر به پنج دفتر در نمودار سازمانی جدید افزایش‌یافته است.

این نمودار را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

fileLoader ابلاغ نمودار سازمانی وزارت آموزش‌وپرورش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.