کد خبر : 27744
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 22:17

اطلاعیه مهم و متعهدانه صندوق بیمه کشاورزی

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

  به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ رئیس صندوق بیمه کشاورزی مهندس محمد آلاله طی مصاحبه‌ای که با خبرنگار  خوزتاب داشتند خوستار باز نشر اطلاعیه زیر بودند که نشانه تعهد  این صندق نسبت به کشاورزان عزیز و زحمت کش می باشد و جبران خسارتهای وارد شده بر اثر طوفان اخیر و تسهیل در روند کار پرداخت هزینه خسارت باشد.

agricultural insurance 02 اطلاعیه مهم و متعهدانه صندوق بیمه کشاورزی

                                                 باسمه تعالی

درچند روز گذشته شاهد بارش سنگین باران همراه با طوفان و تگرگ در بعضی از مناطق استان بوده ایم آن دسته از کشاورزانیکه محصول خود را برداشت نکرده بودند در اثر این حوادث دچار خسارت بصورت شکستگی ساقه ، خوابیدگی (ورس ) و ایجاد سیل در مزارع خود شده اند .کشاورزان مذکور در صورت بیمه محصولات خود می توانند نسبت به ثبت خسارت بصورت حضوری و با ارائه درخواست به نمایندگی خدمات بیمه ای و یا شماره گیری کد دستوری *۶۶۵۵*۶۴۰۰۹# اقدام نمایند.

ارزیابان بررسی خسارت صندوق بیمه کشاورزی در سراسر استان در اسرع وقت آماده ارئه خدمت به خسارت دیدگان می باشند که پس از بازدید ،تعیین خسارت و برآورد از طریق ستاد صندوق بیمه مبالغ غرامت به حساب تمامی بیمه گزاران خسارت دیده پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است در سال زراعی جاری ۴۴۶هزار هکتار از اراضی کشاورزی بیمه که ۳۹۳هزار هکتار دارای بیمه نامه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.