کد خبر : 27349
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 13:21

تریبون داران ، بهترین راه برخورد با مردم اینکه با آنها صادق باشید

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سخت‌ترین و بدترین شرایط به نظرم برخورد صادقانه با مردم بهترین راهکار است و اگر امیدی وجود دارد، در همان برخورد صادقانه است.

 تریبون داران ، بهترین راه برخورد با مردم  اینکه با آنها  صادق باشید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ غلامرضا نوری قزلجه درباره اظهارات برخی مسئولان و تریبون‌های کشور که دائما توپ مشکلات را در زمین مردم می‌اندازند و یا مردم را دعوت به قناعت بیشتر می‌کنند،‌ گفت: در مورد اظهارات اخیر آقای مصباحی مقدم ، ایشان نظرات متفاوتی داده است. چندماه قبل ایشان گفتند دولت اصلاً برنامه‌ای تا حالا نداده است و نمی‌دانیم برنامه‌اش چیست؟ امروز تمام قد دفاع می‌کند و موضع‌شان در برابر عملکرد دولت مشخص نیست. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این دلایل و مواردی از این دست به نظر توجیه برای وضعیت نامطلوبی است که جریات سیاسی حاکم بر کشور درست کرده است. جریان سیاسی حاکم که یکدست هم هست، شرایطی را از نظر اقصادی و معیشتی در کشور به وجود آورده که به هیچ وجه قابل دفاع نیست. معتقدم جای عذرخواهی و تلاش برای رفع اشکالات و معضلات این‌که بگوییم مردم کمتر غذا بخورید و مثل ملت‌های دیگر باشید را به نظر هیچ‌کس نمی‌پذیرد.

نماینده بستان‌آباد با بیان این‌که نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند جامعه را عصبانی کنند، اظهار داشت: آیا می‌خواهند مردم از صندوق‌های رأی قهر کنند و به این خاطر مردم را عصبانی می‌کنند یا نظر دیگری دارند؟ من نمی‌دانم چرا می‌خواهند مردم را با برخی از صحبت‌ها عصبانی کنند؟

وی با اشاره به ابراز نگرانی دلسوزان از میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و تاثیر برخی اظهارنظرها در این مساله، گفت: مسلم است برخی اظهارات و نوع برخورد مسئولان با مشکلات و ناکارآمدی‌ها فضای اجتماعی کشور را بدتر می‌کند، باید صادقانه با مردم برخورد کرد، اگر طیفی نتوانسته باید با شجاعت بگوید من نتواسته‌ام و توان ما هم همین بود. دیگر عذرهای بدتر از گناه چیزی را حل و مبرا نمی‌کند آن هم از سوی جریانی که وضع موجود را رقم زده و به اینجا رسانده است.

نوری قزلجه بیان کرد: در سخت‌ترین و بدترین شرایط به نظرم برخورد صادقانه با مردم بهترین راهکار است و اگر امیدی وجود دارد، در همان برخورد صادقانه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.