کد خبر : 10712
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 21:27

اعلام آماده باش به سه شهرستان برای آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اعلام آماده باش به سه شهرستان برای خاموش کردن آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک گفت: پیگیری برای اعزام یک فروند بالگرد آبپاش از طریق سازمان مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی کشور برای مهار آتش در منطقه نخودکار باغملک ادامه دارد. کیامرث حاجی زاده

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اعلام آماده باش به سه شهرستان برای خاموش کردن آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک گفت: پیگیری برای اعزام یک فروند بالگرد آبپاش از طریق سازمان مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی کشور برای مهار آتش در منطقه نخودکار باغملک ادامه دارد.

IMG 20190808 162513 896 300x300 اعلام آماده باش به سه شهرستان برای آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان

کیامرث حاجی زاده اظهار داشت: برای تسریع در مهار آتش سوزی در منطقه نخودکار باغملک به فرمانداری شهرستان های هم جوار از جمله ایذه، هفتکل و رامهرمز برای کمک به شهرستان باغملک دستور آماده باش داده شد.

وی افزود: با توجه به آتش سوزی گسترده در این منطقه و حضور و تلاش های نیروهای مردمی، دوستداران محیط زیست، اعضای فرمانداری شهرستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هنوز آتش در منطقه مهار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان توضیح داد: براساس گزارش نیروهای مردمی و فرمانداری شهرستان و با پیگیری های اداره کل مدیریت بحران امروز سه سورتی پرواز در منطقه انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروها در منطقه در حال مهار آتش هستند و نیروی انسانی مازاد نیز به منطقه اعزام شده است.
IMG 20190906 015054 857 300x134 اعلام آماده باش به سه شهرستان برای آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.