کد خبر : 16596
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1399 - 17:45

نماینده مردم شادگان گفت:

بندر شادگان سریعترین راه ایجاد شغل و رفع معضل بیکاری این شهرستان است

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

عصر امروز پس از بازدید دکتر شریعتی استاندار خوزستان از مناطق مختلف شادگان از جمله بندر شادگان، نشست جمع بندی مسائل مطرح شده در این بندر برگزار شد.

 

IMG 20201008 WA0072 بندر شادگان سریعترین راه ایجاد شغل و رفع معضل بیکاری این شهرستان است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  حجت‌الاسلام و الملسمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در این جلسه پیرامون اهمیت بندر شادگان گفت: جمعیت بیکاران شادگان بالغ بر ۴۰ درصد است و بندر شادگان سریعترین راه ایجاد شغل و رف معضل بیکاری این شهرستان است، لذا باید همت کنیم تا مشکلات این بندر در اسرع وقت حل شود.

ناصری نژاد پیرامون مشکلات بندر شادگان گفت: اتصال بندر شادگان به شبکه آب و شبکه برق سراسری را مدتهاست دنبال میکنیم و علی رغم تصویب این موضوعات در سال ۹۶ و دستور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، تاکنون عملیات اجرایی این دو پروژه مهم آغاز نشده است.

وی افزود: اتصال بندر به شبکه فیبر نوری نیز بسیار مهم بوده و در حال حاضر شبکه فیبر نوری درون محوطه بندر احداث شده اما به شبکه اصلی متصل نشده است.

نماینده مردم شادگان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بندر شادگان گفت: پروژه ایستگاه آتش نشانی بندر، تقریبا به پایان رسیده است، اما به دلیل عدم تکمیل تجهیزات، تاکنون افتتاح نشده است، همچنین عملیات ساحل سازی به طول ۱۱۰ متر در بندر شادگان در حال اجراست.

ناصری نژاد ادامه داد: عملیات هیدروگرافی آبراه بندر شادگان نیز انجام شده و مطالبه ما احداث فاز دوم اسکله تجاری است.

عوض کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بنادر و دریانوری خوزستان، مطالعات احداث اسکله گردشگری با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بندر شادگان را انجام داده است، اما متاسفانه اراده ای برای اجرا در بین مسئولین دیده نمی شود، و علی رغم درخواست های حضوری و مکاتبات اداری، کماکان در این زمینه اتفاقی نیافته است که امیداوریم با دستور استاندار محترم خوزستان تمامی این موارد اجرایی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.