یک اتفاق عجیب دیگر در خوزستان؛

به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان

 یک اتفاق عجیب دیگر در خوزستان؛ به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان     به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، شركت لوله سازي خوزستان كه از بزرگترين و قديمي ترين توليد كننده هاي لوله ها و قطعه سازی های

 یک اتفاق عجیب دیگر در خوزستان؛

به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان

 

 

به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، شركت لوله سازي خوزستان كه از بزرگترين و قديمي ترين توليد كننده هاي لوله ها و قطعه سازی های مورد نياز كشور است، از سال ۸۱ با واگذار شدن به بخش خصوصي ناكارآمد با مشكل روبه رو شد. از همان زمان بود كه به دليل بدهي سنگين توان توليد و نيز پرداخت حقوق و مطالبات كارگران را از دست داد. در اين مدت كارگران اين شركت بار‌ها در اعتراض به وضعيت خود دست به تجمع زدند.

 

 

حال سید حسن موسویان خطیر، یکی از سهامداران این شرکت پرده از اتفاقی عجیب در این شرکت برداشت، این سهامدار در گفت وگو با پایگاه خبری خوزتاب از فروش دستگاه های گران‌قیمت این شرکت به عنوان‌ آهن قراضه و ضایعاتی به اصفهانی ها توسط یکی دیگر از سهامداران به نام غلامرضا عشق ترک فروشانی خبر داده است.

 

 

موسویان خطیر با گلایه از بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان به مسئله توليد و کارآفرینی در استان خوزستان گفت، اگر از این شرکت حمایت کافی می‌شد می‌توانستیم تا ۱۸۰۰ کارگر را بطور مستقيم در شركت فعال کنیم اما حالا شاهد به يغما رفتن این سرمايه مهم استان هستیم.

 

 

این سهامدار با اشاره به سال جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، ضمن خواهش از رسانه ها برای پیگیری این موضوع از مسئولان اجرایی و قضایی استان خواست جلوی تخریب این شرکت مهم را بگيرند و برای فعال شدن مجدد آن تلاش کنند.

 

 

سید حسن موسویان خطیر از شکایت خود نسبت به آقای ابراهیم عشقی ترک فروشانی(اصفهانی) خبر داد و گفت: در حال حاضر دستور ۱۰ روزه ای برای جلوگیری از تخریب و انتقال این کارخانه صادر شده است که کلانتری ملاشیه به عنوان‌ ضابط قضایی اقدامات لازم را انجام داده است و این پرونده روز دوشنبه‌ ۶ بهمن به دادستانی قدس ارسال خواهد شد.

 

 

موسویان خطیر در پایان از مردم خوزستان خواست از مسئولان استانی جهت بازگرداندن کارخانه منتقل شده به خارج از استان مطالبه‌ لازم را داشته باشند.

 

عکس های قبل از تخریب کارخانه

IMG 20210123 WA0113 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستانIMG 20210123 WA0115 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان IMG 20210123 WA0112 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان

عکس های بعد از تخریب کارخانه

IMG 20210123 WA0104 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان IMG 20210123 WA0106 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان IMG 20210123 WA0107 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان IMG 20210123 WA0109 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان IMG 20210123 WA0110 به یغما رفتن سرمایه های شرکت لوله سازی و قطعه سازی خوزستان و بیکاری صدها کارگر با بی توجهی استاندار و نمایندگان خوزستان

خوزتاب متفاوت ترین پایگاه خبری اهواز-خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.