کد خبر : 1291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 18:54

چرا احمدی‌نژاد در انتخابات ثبت نام کرد؟

در اتفاقی که توسط تحلیلگران پیش بینی شده بود، دکتر محمود احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری، به همراهی بقایی، خودش هم کاندیدای ریاست جمهوری شد. ستاد انتخابات ریاست جمهوری، دکتر احمدی نژاددرپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مقام معظم رهبری مشورت کرده‌اید و یا شرایط تغییر کرده که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اید، سکوت کرد

در اتفاقی که توسط تحلیلگران پیش بینی شده بود، دکتر محمود احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری، به همراهی بقایی، خودش هم کاندیدای ریاست جمهوری شد.

احمدینژادمشاییبقایی 300x168 چرا احمدی‌نژاد در انتخابات ثبت نام کرد؟

ستاد انتخابات ریاست جمهوری، دکتر احمدی نژاددرپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مقام معظم رهبری مشورت کرده‌اید و یا شرایط تغییر کرده که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اید، سکوت کرد و خندید.

وی درپاسخ به این سوال که شما در کنفرانس خبری‌تان گفتید اگر شرایط تغییر کرده کند، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنید. آیا شرایط تغییر کرده است؟ که مشایی در این باره گفت: آیا به نظر شما شرایط تغییر کرده است؟

پیش از این  رهبر معظم انقلاب در جلسه ای، حضور وی در انتخابات را به صلاح ندانسته بود واحمدی نژاد نیز طی بیانیه ای، اعلام کرده بود که از سخنان  رهبر معظم انقلاب تبعیت کرده است.

آغاز نشست خبری
امروز جامعه بشري در آستانه تحولات بزرگ به سمت آرمان هاي تاريخي إسلامي و الهي است كه تلخ و شيريني فراواني تجربه كرده /ملت ايران ملتي بزرك شايسته تمدن آفرين و تاريخ ساز كه براي عدالت و أزادي تلاش كرده و نام او با عدالت طلبي و ارزوهاي نيك گره خورده است /افتخار ميكنم يك إيراني هستم

به عنوان خادم ملت شناخته شده هستم و با بقایی و مشايي زندگيمون توسط دولت و مجلس و دستگاه هاي امنيتي شخم زده شده است و ما همه اطلاعاتمون در اختيار اونها قرار داده ایم.

در مورد ثبت نام رهبري توصيه كردن به عنوان كانديدا حضور پيدا نکنم، گفتند نمي گوییم بيايد يا نياييد، اما نهي نبود. مردم فشار اوردن حضورم و ثبت نام براي حمايت از بقائي بود.

رهبری من را نهی نکردند، گفتند نیایید بهتر است. رهبری سفارش کردند در انتخابات شرکت نکنم من هم پذیرفتم اما توصیه ایشان به معنای نهی نبود.

ثبت نام من برای حمایت از بقایی است. بقایی مردی کارازموده است و در دفاع از حقوق ملت مستحکم است.

همانطور که دکتر احمدی‌نژاد صریحا در نشست پس ازثبت نام اعلام کرده است، به نظر می‌آید این ثبت نام بیشتر برای حمایت از بقایی و هشداری به عواقب ردصلاحیت بقایی توسط شورای نگهبان  باشد.

شاید او با این کار می‌خواهد صریحا اعلام کند که اگر بقایی را ردصلاحیت کنید، بنده شخصا به انتخابات ورود خواهم کرد و تمام آنچه را که درباره بقایی می‌توانید بگویید و آنرا دستمایه ردصلاحیتش کنید، درباره من احمدی‌نژاد نتوانید گفت.

این موضوع را دقیقا می‌توانیم از پاسخی که احمدی‌نژاد به خبرنگار بی‌باک داد و گفت: برای حمایت از بقایی تمام تلاشم را خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.