کد خبر : 22045
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 - 17:07

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان:

کشتی دنیا یک مدال طلای المپیک به خوزستان بدهکار است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کشتی دنیا یک مدال طلای المپیک به خوزستان بدهکار است و باید تلاش کنیم تا بتوانیم یک مدال طلا در المپیک داشته باشیم.

57914755 کشتی دنیا یک مدال طلای المپیک به خوزستان بدهکار است

به گزارش خوزتاب، حمید بنی تمیم در حاشیه چهل و دومین دوره رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی در اهواز، اظهار کرد: میزبانی این دوره از رقابت‌ها را در حالی برعهده داریم که فدراسیون و کادرفنی تیم ملی از آن به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی نام برده‌اند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه خوزستان در چهار وزن اول توانست ۴ فینالیست داشته باشد و با توجه به میزبانی که در اهواز داشتیم، توانستیم مجوز حضور تعداد بیشتری از کشتی‌گیران استان را بگیریم که طبیعتا نیز شانس ملی‌پوش شدن آنها را بیشتر می‌کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان درباره توسعه کشتی آزاد در استان نیز گفت: باید سه شهرستانی که ظرفیت کشتی آزاد دارند را به صورت ویژه و گلخانه‌ای ببینیم تا در ادامه در مورد توسعه این رشته در سایر استان‌ها قدم برداریم.

وی همچنین عنوان کرد: حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در اهواز نشان می دهد که کشتی خوزستان برای متولیان فدراسیون مهم است و ما هم با توجه به اینکه از جامعه کشتی هستیم برای احقاق حق کشتی خوزستان تلاش می‌کنیم.

بنی تمیم بیان کرد: به نظرم کشتی دنیا یک مدال طلای المپیک به خوزستان بدهکار است و باید تلاش کنیم در این دوره که بنده مدیریت ورزش خوزستان را برعهده دارم، بتوانیم یک مدال طلا در المپیک داشته باشیم.

وی در پایان، گفت: استاندار خوزستان نیز دستور تامین بودجه سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز را برای سال ۱۴۰۱ صادر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.