کد خبر : 11049
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 11:51

نشست تعامل در حوزه گردشگری در شرکت بهره برداری مارون برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ” محمد رمضانی مقدم ” گفت : این نشست با حضور مدیرعامل، مدیر و مشاوران فرهنگی و گردشگری شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون، معاون مدیرکل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و رئیس اداره میراث فرهنگی بهبهان برگزار شد. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ” محمد رمضانی مقدم ” گفت : این نشست با حضور مدیرعامل، مدیر و مشاوران فرهنگی و گردشگری شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون، معاون مدیرکل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و رئیس اداره میراث فرهنگی بهبهان برگزار شد.

IMG 20190915 161452 668 300x217 نشست تعامل در حوزه گردشگری در شرکت بهره برداری مارون برگزار شد

نشست تعامل حوزه گردشگری در شرکت مارون


وی افزود: نشست فوق، در خصوص تعاملات فی مابین در امور گردشگری و طرح برنامه های هفته گردشگری در مهرماه و تشریح وتبیین برنامه های جشنواره ملی گل نرگس بهبهان برگزار شد.

رمضانی مقدم، با بیان این که در این نشست ضمن این که مشکلات گردشگری شرکت مارون، طرح و راهکارهای آن، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: توسط معاونت مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان مساعدت لازم در دستور کار قرار گرفت .

وی تاکید کرد : همکاری و همیاری دوجانبه در اجرای جشنواره بزرگ و ملی گل نرگس با توجه به وسعت برنامه ها و حضور چهار استان مطرح در زمینه گل نرگس ، هماهنگی با سازمان آب وبرق خوزستان را مطالبه می نماید.

مدیرگردشگری و پلاژ مارون به پتانسیل های خوب شهرستان بهبهان اشاره کرد و گفت: با نظر مساعد، مثبت و همدلی مدیران شهرستان بهبهان، این مقوله می تواند بازتاب مناسب و در خور شان این استان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.