کد خبر : 12994
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 14:07

بخش های خصوصی و دولتی تنها مسیر استقلال و شکوفایی صنعت هستند

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه اگر بخش خصوصی نباشد قطعا چرخ صنعت در بخش دولتی به خوبی نمی چرخد، گفت: اگر ما به دنبال خودکفایی و حرکت به سمت استقلال صنعت هستیم تنها مسیر این است که بخش خصوصی و دولتی با هم همکاری لازم را داشته باشند. به

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه اگر بخش خصوصی نباشد قطعا چرخ صنعت در بخش دولتی به خوبی نمی چرخد، گفت: اگر ما به دنبال خودکفایی و حرکت به سمت استقلال صنعت هستیم تنها مسیر این است که بخش خصوصی و دولتی با هم همکاری لازم را داشته باشند.
IMG 20191214 WA0034 300x225 بخش های خصوصی و دولتی تنها مسیر استقلال و شکوفایی صنعت هستند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عصر جمعه ( ۲۲ آذرماه) در آیین افتتاحیه ی یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخلی صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز که با حضور معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و استاندار برگزار شد بیان کرد: جای خشنودی است که نمایشگاه صنعت نفت به جایی برای گردهمایی شرکت های نکو نام و صنایع بزرگ و کوچک تبدیل شده است

همچنین ادامه داد: استان خوزستان به عنوان سر چشمه صنعت نفت ایران شایسته ی این است تا برگزار کننده ی نمایشگاه هاس بین المللی در صنعت نفت و حوزه ی انرژی باشد که برای تحقق این امر به تمهیدات و زیر ساخت هایی نیاز است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خوزستان را به عنوان خاستگاه صنعت نفت ایران شایسته ی این است تا برگزار کننده ی نمایشگاه بین المللی در صنعت نفت و حوزه ی انرژی باشد که برای تحقق این امر به تمهیدات و و زیر ساخت هایی نیاز است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه خوزستان را می توان به قطب و فضایی برای برگزاری همیشگی این نمونه نمایشگاه ها تبدیل کنیم، تصریح کرد: اولویت برای برگزاری نمایشگاه های نفت با خوزستان است، همچنین باید سطح این نمایشگاه ها بالاتر رود تا بتوانیم در حد بین المللی برگزار کنیم.

محمدی افزود: امیدواریم با حرکتی که از چندین سال پیش آغاز شده و در چندسال اخیر شتاب گرفته بتوانیم به سمت استقرار صنعتی با حداکثر توان داخلی برسیم.

وی ادامه داد: خوزستان به عنوان خاستگاه صنعت نفت ایران شایسته ی این است تا برگزار کننده ی نمایشگاه بین المللی در صنعت نفت و حوزه ی انرژی باشد که برای تحقق این امر به تمهیدات و و زیر ساخت هایی نیاز است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه خوزستان را می توان به قطب و فضایی برای برگزاری همیشگی این نمونه نمایشگاه ها تبدیل کنیم، تصریح کرد: اولویت برای برگزاری نمایشگاه های نفت با خوزستان است، همچنین باید سطح این نمایشگاه ها بالاتر رود تا بتوانیم در حد بین المللی برگزار کنیم.

محمدی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حرکتی که از چندین سال پیش آغاز شده و در چندسال اخیر شتاب گرفته بتوانیم به سمت استقرار صنعتی با حداکثر توان داخلی برسیم.

وی افزود: با افتخار می گوییم صنعت نفت اکنون به واسطه ی حمایت های مسئولین ارشد نظام و کشور، همراهی بخش دولتی به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز و همچنین همت وزارت نفت به خصوص تاکیدات آقای زنگنه در صنعت نفت موفق شده قطعاتی را توسط صنعتگران و سازندگان خصوصی تولید کند که تا پیش از این از خارج وارد می شدند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه ۲ عدد از توربین ها، مواد شیمیایی و همچنین پمپ های درون چاهی برای جلوگیری از افت تولید بومی سازی شدند، عنوان کرد: بعضی از سنسورهای پیچیده که پیش از این وارد می شدند اکنون در شهرک های صنعتی به تولید می رسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.